Annons:
Etikettfikarummet
Läst 1448 ggr
[lilalila]
7/19/16, 10:02 PM

Vegansk vit choklad!?

Hej! Jag har kollat runt en del men jag hittar inget. Jag är i Östersund och undrar om någon vet vart man kan köpa vegansk vit choklad eller grejer till att göra hemmagjord. Skulle behöva svar riktigt fort annars har jag precis kastat bort flera hundra kronor, tack!

Annons:
Flöffo
7/19/16, 10:07 PM
#1

iChoc White Vanilla är som vit choklad, brukar säljas på Ica Maxi bland annat, men jag vet inte vart den finns specifikt i Östersund då jag inte bor där. Enligt en Google-sökning kan den finnas i Gårdsbutiken på Frösön i alla fall.

//Flöffo

[inevitably]
7/19/16, 10:33 PM
#2

Det finns att beställa i många nätbutiker om du kan tänka dig det (i framtiden).

vendelay
7/19/16, 10:33 PM
#3

Vad menar du med att du slängt bort flera hundra kronor?

Jag rekommenderar verkligen vitaminvaruhuset.se. De har flera veganska chokladsorter men jag TROR att den enda vita är iChoc White Vanilla. De är så sjukt goda! Jag beställer alltid min choklad därifrån. Det har aldrig tagit mer än 2 arbetsdagar att få hem det, det är såklart billigare än att köpa i butik och jag har aldrig haft problem med några leveranser därifrån. De har också fri frakt. Annars finns Goodstore, men de har fraktavgift. De har dock flera sorter, typ Rice Milk och Bonvita. Det är tyvärr dyrare att handla därifrån oavsett frakt så personligen väljer jag vitaminvaruhuset när det kommer till choklad!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Outlawly]
9/1/16, 1:57 PM
#6

Jag handlade den här vita chokladen på CDON i veckan, den är supergod!

Annons:
vendelay
9/1/16, 2:06 PM
#7

#6 Psst… Den är tre kronor billigare på vitaminvaruhuset 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Outlawly]
9/1/16, 2:12 PM
#8

#7 Najs 😃 tack

Upp till toppen
Annons: