Annons:
Etikettkostvidsärskildabehov
Läst 1041 ggr
Moln32
2016-09-25 20:31

Diet

Jag går på en diet och på Onsdag bli det 3 veckor. Igår åt jag endast en macka (har inte sagt att detta är hälsosamt för min kropp) och jag klarar det för att min kropp har börjat bli van. Idag åt jag mat hos mina föräldrar till kvällen och då åt jag en vanlig portion tills jag var mätt liksom. Men innan idag efter att jag hade kört min dagliga yoga så kändes det som jag lagt på mig fett på smal benen. Har ju gått ner några kilon och syns liiiite på låren men kan man lägga på fett på andra ställen? Eller inbillar jag mig bara för att jag är extremt fokuserad på min kropp för tillfället?? Tacksam för svar

Annons:
Fridaaaa
2016-09-25 20:33
#1

Nej kroppen lägger int epå sig fett så snabbt

Men du behöver få hjälp med din syn på mat och kropp

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zepp
2016-09-25 20:34
#2

Ja altså lyckades du klämma i dig 7000 Kcal på den måltiden så gick du säkert upp ett kilo!

Lyckades du inte med detta så är det nog inbillning!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Honestyisdead
2016-09-25 20:45
#3

Undrar verkligen vad du menar med diet om du åt en macka på en hel dag. Att svälta sig är ingen diet, det är skadligt och kommer slå tillbaka.

Och om du äter så lite och ändå tycket dina smalben (av alla ställen) har blivit större borde du prata med en kurator eller skolsyster. Det är inte normalt.

Sindri
2016-09-25 21:25
#4

Den där svältkuren du kör nu riskerar verkligen att göra dig tjock på alla ställen, såvida du inte tänker svälta resten av livet.

Du kan helt enkelt inte kontrollera din kropp på det sättet. Nu kommer kroppen att vara inställd på att lagra fett hela tiden (och det på det ställe du minsta av allt vill ha det!) för den är livrädd för att det skall bli svält igen. Kroppen är mycket smartare än du tror.

DesK
2016-11-03 07:12
#5

Du behöver söka hjälp, för det enda du åstadkommer är att du skadar dig själv.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: