Annons:
Etikettfikarummet
Läst 1299 ggr
Goagubben94
12/22/16, 10:58 PM

Importera läsk från Kina?

Hejsan! Vet inte om det är rätt forum men jag trstar gärns Jag har planer på och importera läsk från Kina, vet nån någon hemsida att importera ifrån? Hur många sorters läsk finns det uegentligen i Kina? Är det dyrt? Jag vill gärna inportera många sorters läsk

Annons:
Lizelda
12/22/16, 11:00 PM
#1

Varför importera läsk från Kina om du inte är ute efter en specifik sort som inte finns i Sverige?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[PeterTM]
12/22/16, 11:05 PM
#2

Jösses, har du funderat över vad för slags vatten de har där? Till och med vissa europeiska länder producerar läsk med undermåligt vatten.

Goagubben94
12/22/16, 11:20 PM
#3

Dricker läsk trots undermåligt vatten, och vill komma åt flaskorna

Lizelda
12/23/16, 1:50 AM
#4

Vad är det för speciellt med flaskorna?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Lizelda
12/23/16, 1:52 AM
#5

Om du är ute efter typ Ramune-flaskor så säljs dessa på konvent och dylikt men även i vissa butiker.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

DesK
12/23/16, 6:27 AM
#6

Detta är inte rätt sajt för en sådan här fråga. Kost handlar om att äta bra och nyttig mat. Läsk tillhör verkligen inte det. Läsk är en helt onödig produkt och import av läsk finns det ingen som helst anledning att syssla med. Finns ju en uppsjö av inhemska läsksorter, om man nu anser att man måste dricka en så totalt värdelös dryck.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: