Annons:
Etikettandraaspekterpåhälsa
Läst 845 ggr
tlover
2017-03-27 17:14

Dålig aptit?

Jag har den senaste månaden börjat få riktigt dålig aptit. Det är få saker jag klarar av att äta och även det som jag brukar tycka är gott klarar jag ofta inte av att äta en hel tallrik av (och jag äter på assietter i vanliga fall så inte hela assietter). Det enda som går ner relativt lätt är frukostmat, mellanmålsmat och godis/snacks men inte ens då blir det alltid att jag får ner något.

Idag har jag ätit, gröt, en macka, två bitar à 2x2 cm omelett, 1 banan och en näve karameller och vanligtvis så brukar folk förundras över att jag rymmer så mycket mat som jag äter

Någon som vet hur jag kan få upp aptiten?

l'm back

Annons:
amandatherese
2017-03-27 18:14
#1

Har du varit hos läkaren? Låter som något som borde kollas upp så att allt står rätt till i kroppen.

DesK
2017-03-27 19:22
#2

Det där tycker jag också att du ska kolla upp hos läkare. Jag har i perioder råkat ut för liknande, det har oftast berott på att jag har slarvat med maten och ätit fel /sådant som inte funkar för mig. En viktig sak är att skippa alla tomma kalorier och försöka äta så näringstät mat som möjligt.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

OlgaMaria
2017-03-27 21:45
#3

Drick pressad citron. Ta probiotika.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Upp till toppen
Annons: