Annons:
Etikettkostvidsärskildabehov
Läst 1332 ggr
Mli.H
2017-03-30 20:11

Allevo weight loss

Okej så jag hittade en diskussion här för mer än 3 år och det har säkert väckts flera gånger men Allevo…?

Har beställt Allevo Weight Loss samt Allevo (Very Low Calorie Diet) Shake som jag tänkte använda måttligt. Jag äter nog inte så mycket nyttigare förutom att jag slutat äta sötsaker helt men så tränar jag 2-4 ggr i veckan vilket är något jag kört på i 3 veckor nu. Problemet är att jag från början vägde 63.3, andra veckan 62.7, tredje 63.7 och nu 63.2. 

Så jag tröttnade lite men vad tror ni om att kombinera träning med att ta två tabletter om dagen (de rekommenderar ju 6) samt att endast ersätta vissa måltider med Low Calorie Shake. Jag har hört om folk som kört hela dieter och tappar 1.5 kg i veckan men personligen tror jag inte kroppen mår bra av att förlora så mycket. Enligt mig är ett halvt kilo i veckan mer än tillräckligt.

Så vad tror ni? Slänger jag bort pengar på att inte köra full diet??

Annons:
DesK
2017-03-30 21:20
#1

Kort uttryckt, så slänger du pengar i sjön, genom att köpa den typen av produkt. Viktreglering sker endast genom att man skaffar sig goda matvanor. Finns inga piller i världen som kan förändra det.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Fridaaaa
2017-04-24 17:42
#2

Ja de produkterna = skit
Satsa på riktig mat - det tjänar du på både kroppsligt och ekonomiskt! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: