Annons:
Etikettandraaspekterpåhälsa
Läst 3504 ggr
truedobrevic
2017-04-29 12:39

Aldrig hungrig, illamående

Har i ca två veckor nu knappt känt av någon hunger. Jag vaknar upp på morgonen och mår typ illa när jag tänker på att jag måste äta, och tvingar sedan i mig maten trots illamåendet. Hungern känns inte av alls även om senaste måltiden var 11 och klockan nu är 19. Dock kan den komma många timmar efter jag ätit och då är den så hemsk att det gör ont i magen. Oftast räcker det då med yoghurt och flingor och sedan är jag mätt igen. Dock kan magen kurra utan att jag känner mig hungrig, blir också då illamående och mätt när jag äter. Och tidigare under dagen när jag försökt äta har jag bara blivit jag bara mätt på en gång eller illamående. Inte så pass att jag vill spy, men ändå illamående. Det är svårt att förklara men ja, detta är väldigt jobbigt då jag faktiskt vill kunna vara hungrig och äta. Tror jag har gått ner 1 kg dessutom. Någon som vet vad det kan bero på? Har aldrig varit såhär förut, brukar alltid vara hungrig och äta hela tiden så detta är inte likt mig alls. (Har även skrivit på en annan sajt)

Annons:
vallhund
2017-04-29 13:11
#1

Magkatarr, blivande magsår? Kontakta VC.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

OlgaMaria
2017-04-29 19:49
#2

Drick pressad citron med vatten före måltid och ta probiotika efter maten.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Roe Deer]
2017-06-17 10:00
#3

Försök röra på dig så får du en igångkickning av systemet. Ät gärna innan och efter dock. 

Lättsmält men näringstät mat kanske fungerar bra? Kolla på matkombinationer så att det inte blir kaos! =)

Tyst
2017-06-20 16:10
#4

Jag hade exakt likadant, jag var stressad. Nu när jag varit  mindre stressad i ett par månader är jag nästan helt "normal"

Gick dock aldrig till läkare, enligt vårdcentralen var det "inte nödvändigt"

Upp till toppen
Annons: