Annons:
Etiketttankartipsochid-er
Läst 930 ggr
Rosen82
9/24/18, 8:57 PM

Bra mat

Tips på bra och nyttiga middagar:) i kväll har jag käkat lasagne med märket Dafgård som man stället in i micron på 7 min. Jag vill ha tips på middagar som både är goda och nyttiga och mättande för Dafgård lasagne är det inte. Gärna recept med kyckling men vill ha råd överhuvudtaget:) Hoppas på en massa tips

Annons:
DesK
9/25/18, 5:04 PM
#1

Oftast är väl inte färdiglagad mat så bra och nyttig, men det finns visst även sådan mat som är bra. Tyvärr kan jag för lite om dessa produkter, så jag kan bara säga vad jag har hört. När det gäller tipps på hemlagad mat, så är det mycket lättare. 

Kyckling är bra mat, jag brukar passa på att köpa frysta kycklingdetaljer, när det är extrapris på dem. Senast köpte jag kycklingben. En favorit här hemma är att fylla en ugnsplåt med rotsaker och lök och lägga kycklingben ovanpå krydda generöst och steka i ugnen, tills allt är färdigt.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

shakira77
1/21/19, 12:18 PM
#2

Ett tips är att kolla in @matmedsofie på instagram, hon har kaloriberäknade hälsosamma recept. Även fika och annat gott! Då kan man göra en matsedel utifrån det :)

Upp till toppen
Annons: