Annons:
Etikettrådochrön
Läst 943 ggr
Girl123
2019-03-07 17:40

För små vader!

Som ni såg i titeln så vill jag få större vader, mina vader är smalare än knäna och det passar inte ihop med låren så jag undrar om ni har några tips på hur jag kan få dom större, om man ska träna dom(hemma), vilka övningar isåfall, finns det nån speciel mat man kan äta? Har försökt göra tåhävningar men det har inte hjälpt, varje morgon efter jag tränat är dom smalare än innan, vet inte vad jag ska göra Tacksam för svar!

Annons:
Herveaux
2019-03-07 18:25
#1

Du kan fråga inne på Träning iFokus också. 
https://traning.ifokus.se/


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Huygens
2019-03-08 13:27
#2

Cykling i uppförsbacke där man cyklar som en tok 10 min varje dag på tung växel. Jättebra att göra på sommaren om man har en långsträckt uppförsbacke. Efter 2 månader syns resultaten.

NiklasTyreso
2019-04-11 23:13
#3

Tåhävningar är bra ex 3x10 repetitioner med vila emellan. Back träning, att springa upp för backar och gå ner, är bra för hela benen inklusive vaderna. Jag kan förstå att det kan kännas som vaderna blir mindre när du tränar dem, tittar på dem och fylls av missnöje över hur små de är. Men det är bara en känsla. När du tränar vad musklerna pumpar du ut mer blod i vaderna så de faktiskt blir lite större. Body builders kallar det för pump. När du har tränat vadmusklerna och äter protein så byggs musklerna upp och blir större, men det kan gå långsamt. Viktiga är att du fortsätter träna dem. Promenader ex 3 km per dag tränar upp vaderna som både stötdämpare när man sätter ner steget och när man skjuter ifrån i steget. Promenader och protein ett halvår kan göra stor skillnad. Jag har ägnat 5 år till att träna upp mina bens styrka och och storlek. Många över 50 har, som jag hade, har smala ben i förhållande till underkroppen för det är årtionden sedan man sprang runt, klättrade och lekte så benen och kroppen blev tränad. Jag har idag kraftigare ben än de flesta i min ålder, men är ännu inte nöjd med styrkan, men jag ger inte upp utan tränar på.

[Erica. Lundstrom]
2019-04-25 23:53
#4

Ridning, ridning, ridning. Framförallt monté XD

Upp till toppen
Annons: