oj
När jag åker buss till jobbet brukar jag läsa en bok, nu det sista har jag läst en lite flummig bok om att städa och rensa ut, men så kom jag till det sista kapitlet och det handlade om skräp som bildas i tarmarna, det blev enligt henne en väldig beläggning…..jag har läst och läst om dom tre sidorna men där står att jag ska fasta på Juice och russin en månad för varje år jag levt för att rensa ut allt gamalt……är man 12 år så ska man fast i ett år jag hoppas ingen följer detta flum råd. Tänk vad mycket konstigt som skrivs och trycks, vad farlig någon kan ju lyda råden, är man 48 så ska man fasta i 4 år, vad man måste vara trött på russin efter det

Hahaa! Ja, där kan man prata om att späka sig! Tarmsköljningar tycks ha varit ett stående inslag i många bantningar förr.
//Zac

Fantastiskt…
Det här med beläggningar och plack i tarmarna är väl förresten omtvistat…? Vissa (försäljare mest) påstår att det finns all möjlig gegga i tarmarna, medan en del läkare (som obducerat) säger att det helt enkelt inte finns några särskilt skumma avlagringar där.

Jag tror på läkarna framföralt för att jag absolut inte vill äta russin i några år, jag tycker inte ens om russin
sen funkar min mage lika bra som hon beskrev att den skulle göra efter en kur så jag har nog inge beläggningar som stör 

lite nyfiken, vilken bok var det du läste?

Rensa i röran med FENG SHUI……oj nu fick du reda på hur flummig jag är och att jag i dag slängt en massa kläder gör nog inte saken bättre
men att fasta med russin och juice nej så lågt tänker jag inte sjunka
men städa det kan jag tänka mig ibland