Kost iFokus

Kost

Etiketttankartipsochid-er
Läst 1307 ggr
LaLina
2007-06-06 21:06
0

SNABBT!!!

Nu vill jag bli fit för sommarlovsavslutningen, någon snabb "diet" ngn kan tipsa? tacksam för svar så fort som möjligt!*

Lorita
2007-06-06 21:27
0

Vilket år då? Snälla att ändra kost och komma i form tar tid Flört

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Icecold Angel
2007-06-06 23:51
0

Fettsugning eller be till gud

MarieK
2007-06-07 10:24
0

Ät som en höna och skit som en elefant!

magma
2007-06-07 11:49
0

Tja, har du inte så många kilon så visst kan du gå ned 3-4 kilon fram till skolavslutningen. Utan att följa olika konstiga råd. Om du inte är ute efter en kostomläggning eller förändringar som ska vara långvariga, så kan du ju dricka pulversoppor ett par veckor. Cambridgepulver smakar ivarjefall gott, även om det inte är så speciellt nyttigt i det långa loppet:) Men du är ute i sista minuten, så då är det inte "imorgon" som gäller utan snarare idag! Glöm inte att dricka mycket vatten och hårdträna inte under tiden du dricker pulver- om du väljer att göra det. Lycka till!

LaLina
2007-06-07 22:22
0

tack för alla snälla svar, jag tar tipsen jag fick och försöker leva upp till dem, hittills fungerar det bra med "pulverdieten", tack för tipsen, en än gång!*

magma
2007-06-08 01:43
0

*heh* Vassego! Cambridge fungerade bra för mig under ett par månader, innan det blev mer allvarliga och långvariga förändringar- det var hursomhelst en bra start!

Men läste nyss att du är 13 år och pulver är inget du bör använda dig av om du är så ung, tycker jag- absolut inte. Tror t.o.m Cambridge har en 18-årsgräns, men är inte säker. Försök undvika småätande, ät dina fasta mål och 1-2 mellanmål om du är aktiv. Satsa på mycket fisk, grönsaker, fullkorn och dylikt, ät inte vid datorn eller TV:n då det är svårt att vara fullt medveten om vad man stoppar i sig. Ha med dig något till skolan som du kan äta om du behöver- så du inte faller för suget och köper andra, sämre alternativ. Kanske frukt eller fruktsallad i en plastbunke? Bönsallad med vinägrett?

Lycka till!

Silvers
2007-08-24 15:00
0

#6 Jo, Cambridge har en 18-års gräns :)