Jag kör sockerfritt fr o m i måndags 😃 Har verkligen spårat ur i sommar och ätit en massa både godis, glass och fikabröd.
Åh, jag har kraschat helt… måste ta nya tag rejält. Har ätit choklad, chips, kakor - ja typ allt. 😭Börjar om nu. Idag. På en gång. 🙂Hittills har jag bara ätit frukost - gröt med sylt och mjölk, vatten och kaffe till.
När jag startade den här tråden klarade jag bara av två (2!) dagar sockerfri. Förra veckan blev det dock bättre , åt bara socker två gånger (fick bondkakor och vaniljhavremjölk av mina föräldrar på måndagen, på fredagen fyllde jag år och då hävde jag i mig mycket). Den här veckan har i och för sig bara börjat men jag har inget sötsug och planerar inte att äta socker förens tidigast 11 oktober. Har börjat med konditionsträning, vilket nog varit en viktig del i mina förändrade levnadsvanor… #1 #2 Hur gick det för er?
Äsch det har inte gått så bra… på måndag börjar sonen skolan och det blir vanlig vardag igen. Om jag inte tagit mig i kragen innan dess så är det då det får bli "hårda tag" igen. 🙂