Lår
Jag är helt nöjd med min kropp det ända jag vill ändra på är låren. Hur ska man få låren fastare och kanske lite mindre?
Mvh Camilla (IsabelleMs mamma)

Tränar du något i dag, låren blir ju fastare när man tränar.
just nu går jag till jobbet varje morgon ibland blir det cykeln. Har hört att man får fasta bak och lår av att cykla?

Jo, det får man jag spinner två gånger i veckan och det märks skillnad, sen orkar man ju mycket mer också. Kanske skulle du hitta något som tränar magen och ryggen också.
Jag är inte så bra på att träna, jag har alltid någon konstig ursäkt. Har du några tips på hur man ska komma igång och vad som ger mest resultat på låren och kanske magen?

#4 vad tycker du är roligt? Om man tycker det är roligt då är det lättare att förtsätta och all träning är ju bra.

Jag har ett bra tips och det är träningscykel. Jag har en hemma i vardagsrummet vilken jag cyklar på så fort mitt favoritpogramm är på TV. Cyklar oftast 1 mil i taget. Och det fina är att jag knappt märker det eftersom jag tittar på TV ^__^ Idag blir det cykling framför Heroes. . .

#4 Ett tips från mig är att ha fasta tider och göra någonting kul. Gruppträning med en tränare får mig alltid att jobba hårdare och när jag känner att jag inte kan missa en träning för att jag annars inte kommer hänga med lika bra eller kommer tappa i form så är det inte lika lätt att hitta på ursäkter som om man tränar själv :) Jag gillar wushu. Det är roligt och riktigt tuff träning. Leta upp något du kan tänkas gilla, för har man roligt orkar man mycket mer!

Jag försöker hinna med två till tre pass spinning i veckan och tar då ofta ett S-Core (mage rygg balans 30 min) i samband med det. S-Core ger bättre hållning = snyggare figur.
Jag håller med #7 det är bra att ha minst en fast tid i gruppträning.