Fråga; Salta pinnar
Hoppas att detta är rätt forum
Jag har en lite fundering, hur onyttigt är salta pinnar igentligen? Någon som kan ge mig en jämnförelse eller liknande så jag vet vad det snackas om. Kalorier osv förstår jag mig inte på.
Lite bättre en chips tex. Men innehåller bara mjöl, salt och lite fett.
Näringsmässigt inget bra att äta.
Så nyttigare än chips alltså? Jo, jag vet att det inte är någon näring i och att det inte är det bästa att äta =P Tack för ditt svar! Någon som har någon annan jämnförelse eller liknande?

Det är ganska kalorisnålt, så ett hyfsat alternativ så kan man kanske hålla fingrarna från chipsen
sen är det lätt att äta dom långsamt, det är ju även det en fördel 
#3 Långsamt, är du tokig?! Haha, nej då. Men jag äter inte långsamt. Tyvärr så sa ju inte kalorier mig spec mycket, är tyvärr inte så insatt i det där som jag kanske borde ibland.
Nötter kanske skulle vara ett alternativ? Jag har mycket lättare att äta mycket mer än jag borde om jag äter t.ex chips, popcorn etc än om jag äter nötter men det är förstås olika. Finsn en uppsjö varianter på nötter! Ett annat tips är salta och rostade solrosfrön, om inte annat är de så små att de är pilliga att äta…
#5 Tro mig, spelar ingen roll om det är chips, salta pinnar eller nötter med skal på som jag käkar, jag har lixom ingen självbehärskning =P Något jag måste jobba på.. Ville bara på ett ca veta HUR onyttigt det är..