HETSÄTIT
Har ätit bra i snart 3 veckor (dvs ingen skräpmat överhuvud taget) men nu på kvällen när jag sov över hos en kompis kom godisskålen fram. Och jag ville ju inte verka konstig och inte äta så jag tog några godisar, men det gick helt över styr och nu sitter jag här med obekväm mättnad och allt jag vill göra är att bara spy upp det.. Kommer min vikt påverkas eller kan jag känna mig lugn?
"Don't wake me up I'm winning wars inside my head"
Att föräta sig på godis någon gång ibland kommer varken göra till eller ifrån. Så knäpp upp byxorna, luta dig tillbaka och ta nya tag imorgon. 🙂
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Ok! Tack :)
Jag sitter och vräker i mig chips med gott samvete. Unna dig en onyttig kväll ibland, tycker jag😃
Du kan vara lugn. Det är faktiskt fredag kväll. Själv så har jag ätit hembakt semla med mycket grädde och mandelmassa. Gott!
Vad skönt att höra! 😊😅
Vad skönt att höra! 😊😅
#5 Tro mig. Jag funderar också ibland, fast man mår nog sämre om man aldrig unnar sig🙂
Att äta lite för mycket godis någon gång skulle jag inte kalla hetsäta. Ny dag nya tag!