Istid.....
Igår började istiden = det är is på bandyplan. Min son tränar bandy på vintern under istiden, som brukar vara fram i mars någon gång. Det schema han fick i år går inte av för hackor, nytt för i år ät att når det är ojämna veckor så är det teknik träning 16-17 måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. På det kommer en vanlig träning på måndag 17-18 och en på torsdag 20-21. På torsdagar kommer han inte gå på tekniken men varannan vecka blir det minst sju timmar på isen. På jämna veckor så är det två träningar, men det kommer bli en intensiv istid i år. Tur att kan har tränat spinning tre dagar i veckan hela sommaren, han lär behöva sina ben muskler ni under istiden.
Tösen ska iväg och vara funktionär på en karatetävling i dag, EM om jag fattat allt rätt
det är hennes stora intresse, och orange bälte har hon själv 
Jag är väldigt glad för att mina barna rör på sig och har hittat idrotter dom gillar, lite känns det att det är en förälders plikt att hjälpa dom med det.
Själv rider jag och spinner, min man han tränar också på gym, kör motorcykel 
Vad gör ni i era familjer, är ni som oss alla gör olika, eller har familjen ett stort intresse?