Fisk
jag undrar vad tycker ni om fisk, vissa älskar fisk andra tycker det är så där. Vad tycker ni?
Jag gillar några sorters fisk men det är inte många det xD

#1 jag älskar fisk alla de sorter men har en dotter som endast äter fiskpinnar
Willys har en panerad torsk hon äter också
så det får hon när vi andra äter fisk minst två gånger i veckan 

Älskar fisk, tycker nästan det är godare än kött!
Fast inget slår en maffig råbiff…

#3 rå biff
hur steker du den 

Ibland när man beställer råbiff händer det att servitören frågar om man vill ha den lite lätt grillad… Det förstör ju liksom hela poängen med att det är råbiff.

Käkar torsk :P
Helena
Jag gillar fisk i alla former. Äter det minst 2 gånger i veckan.

Jag älskar fisk och tycker knappt om kött (bara köttfärs faktiskt). Fisk är underbart :)

#5 jo, jag vet jag har levt ihop med en råbiff kille, det är inte min grej, jag äter inte rå fisk heller 

Gös, abborre, makrill och hajmal - Mums! Fast inte är det godare än kött men ett bra komplement.
Lax, torsk är klart överreklamerat, tycker jag.
Äter sällan fisk, och då oftast som fiskpinnar. Vet inte riktigt varför, det är inte så att jag ogillar fisk, i alla fall inte all fisk, äter dock inte lax och tonfisk.
Jag borde äta mer fisk, fast jag har så dålig fantasi när det gäller fiskrätter.
Fiskpinnar är mest panering och nästan inget fisk.

#11 Fisk är lättast att lag i ugnen tycker jag. När man väl får kläm på det så är det snabbt och lätt att laga.
Hoki, torsk, lax, makrill- och aborre när det har nappat:)

Vi försöker att äta fisk minst en gång i veckan. Vi har sommarstuga vid havet , om somrarna fiskar vi en hel del med nät. Sedan har jag en rök, så då blir det rökt sik så gott som varje dag på frukostsmörgåsen. I somras fick vi mycket abborre. Jag flådde och fileade den innan jag fryste ner portionsförpackningar . Nu är det bara att ta fram en förpackning , smörstekt abborre är underbart gott.