Kost iFokus

Kost

Etikettkostvidsärskildabehov
Läst 1449 ggr
demon_sid
0

Protein pulver

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som vet BÄSTA produkten och billigaste på nätet…

Skall prova en sak nu har GETT MIG FAEN på gå ned en del i vikt vågen ligger på 105…..

Tog ett kort för 2 veckor sen på mig…

Tänkte ta ett föree och efter kort till sommaren..

SEN hoppas jag kunna visa upp det ….
Här om inte annat…..

Lorita
0

Jag använder Twinlab 100% whey protein fuel. Jag tycker den är bra, riktigt mätt blir man. Jag dricker den utblandad med lättmjölk till frukost och är mätt jättelänge sen.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Lorita
0

#0 det ska bli kul att få följa din resa och jag hoppas det kommer att gå bra för dig Flört

demon_sid
0

Nu har jag bestämt mig lägger ut den offentligt med så man har en viss press….
Så till midsommar har jag ett mål. MEn ej gå ned till sommaren detta har jag tänkt på en bra stund först och främst för hälsan och så man orkar busa med sonen i sommar . När han har ruskigt spring i benen redan….Så man kan göra ngt utan känna sig ansträngd…

Hur mycket kalorier är det i den ? . Tänkte mest ta ngt när söt suget är som värst. EJ som Ersättning till ngt mål det har JAG inhandlar KESO 6 Burkar Tonfisk …..

Dagens Tränings pass vart köra igenom kroppen i gymet sen 1 timmes Power Walking efter…Lätt som en plätt läste travet till helgen=)

Lorita
0

blandat med vatten så är en "portion" 131 kcal. Det tar inte bort något sötsug men väl så blir man mätt och där med inte hungrig lika fort Flört