Kost iFokus

Kost

Etikettfikarummet
Läst 900 ggr
Lorita
0

Lussekatt

I morgon är det Luisa, ska ni äta någon lussekatt då. För mig kommer det bli en på morgonen och sen köper jag hem en var till familjen

ska blir gott och ska ätas utan dåligt samvete, för dåligt samvete innehåller en massa extra kalorier

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

felixifokus
0

Sparar min lussekatt till julafton :)

Zandra---83
0

Jag skulle bakat på arbetsterapin i tisdags samtidigt som jag gjorde knäcl där, men det bästa köket var upptaget så det blir på onsdag! Gissa om jag längtar! :)

Lorita
0

#2 jag gissar att du längtar jättemycket, hembakt som är så gott Skrattande

Zandra---83
0

#3 Ja det är verkligen värt allt, men det är sällan jag bakar och hade det inte varit för att jag ska göra det på at så hade det ej blivit (jag har aldrig fått lära mej att varken baka eller laga mat av mina föräldrar, så där står jag på 0,tyvärr ). Men ska bli så härligt för jag älskar ändå att baka, mycket mer än att laga mat! Synd att man inte kan leva på enbart bakat! ;)

Lorita
0

#4 nej det behövs lite till men kul är det och en bra början att bli "kung i köket" Flört

Zandra---83
0

#5 Jo för hata jag bara tanken på att gå in i köket, men nu harjag i alla fall kommit så långt att folk lätt får in mej dit när det är tal om bakning! ;) Förhoppningsvis blir det det samma med mat en dag, visst jag är riktigt dålig på att göra saker själv, men ä man fler så är det rätt kul.

Lorita
0

#6 bakning det är ju inte bara mat, det är mer avkoppling, tycker i alla fall jag Oskyldig