Svårt med sambo
Det är så svårt att äta nyttigt med sambo, jag behöver inte så mycket mat för att klara mig, men sambon som tränar varje dag behöver mängder, älskar pizza och gräddsåser, samt coca cola. Och lagar inte jag maten åt honom äter han inget istället.
Blir svårt att hålla isär, han kan inte inte äta som jag och jag kan inte äta som honom. Han är naturligt smal, och måste äta mängder för att bli större. Jag kan bli mullig inte han :(
Jag har köpt gymkort, de gick bra i 3 veckor men sen kom jag av mig. Har så dålig självdiciplin, och faller dessutom för sambons festelser om pizza och godismutor :( *suck*
Som tur är så är han borta i veckorna just nu, men så fort han kommer hem så är frestelserna där :(
Ingen som vill börja äta nyttigt med mig och börja träna med mig? :P Eller iaf haka på en promenad då och då?

Min första tanke är varför äter inte han nyttigt, vill man bygga muskler, kondition och hälsa så brykar man ju förutom träning också ha kosten i centrum.
Gymkortet hu gamalt är det man brukar ju binda sig för ett år, så det är kanske inte försent att ta upp träningen igen. Tänk bara på att börja försiktigt.
Att hitta en träningskompis är ju alltid bra, var bor du?
jag har inte haft gymkortet så längem har aldrig tränat förr :P men de e för ett år så. jag ska komma igång igen. Jag bor i huvudsta, stockholm. Men har helst en promenad kompis, för man kan ändå inte prata medan man tränar :P hehe
Martin äter nyttigt när han är i halmstad (skolan matar honom), men han vägrar äta fullkornspasta å potatis å fiskbullar å sånt. Han bryr sig inte om att äta nyttigt. Å spelar ingen roll vad jag säger :P Sen äter han dåligt när han är hemma och jag jobbar för de enda han kan laga är korvstroganoff och köttfärssås :P och varför lära sig när tjejen kan laga mat? :P eller så kan man ju köpa färdigt :P

Vad läser han i halmstad? Eftersom han får nyttig mat där?
Jag hoppas du hittar någon några promenad kompisar
det måste vara jättejobbigt att inte vara på samma plan när det gäller mat. Mat är ju inte bra mat det är ju gemenskap också 
han ska bli officer:)