Märkligaste stället du har sovit på?
Vart är det märkligaste stället, eller situationen du har sovit eller somnat på?
Tex.: Efter en väldigt lång och slitsam vecka somnade jag stående på tunnelbanan. Jag stod fastkilad mellan handtaget och väggen och sov, vaknade med ett ryck efter två stationer.
Lite pinsamt.

nej jag har tänkt men nej somnat så har jag inte gjort (vad jag vet) men jag tillhör den gruppen som kan sova när det ljud om kring mig utan problem.
Jag förstår att det måste varit pinsamt, kul att du ville dela med dig av din upplevelse 

Jag har somnat på en föreläsning på högskolan och det är inte kul att vakna upp och fundera på om man har snarkat till och hur många är det som har sett att man nickat till!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

#2 min pappa var lärare och en elev somnade en lektion, då pekade han så hela klassen smet ut och den stackars killen var kvar ensam i klassrummet, han måste ha känt sig jättedum när han vaknad och nästa klass var på väg in
rätt elakt faktiskt av min kära far
hoppas ingen såg dig men jag kan förstå att du somnade, det kan ju vara såååååååååååå sövande med föreläsningar.

Jag somnade på en konsert med the Psychedelic Furs i Los Angeles, men då var jag också rejält jet lagged…
#2 Bara en? Det är väl ingen fara? Jag somnar på de flesta föreläsningar så jag räknar inte det som ett konstigt ställe längre
Jag har även somnat på labb-genomgångar… ibland stående
Men jag ska försöka rätta till min dyngsrytm så jag slipper det den här terminen. (Har jag sagt vid varje ny termin…)
Jag har inte somnar på så konstiga ställen. Visst på tunnelbanan och bussen massvis med gånger men det är väl inte så konstigt? :)
En av mina vänner somnade på en vanlig lektion och började snarka efter några minuter! Jag slog henne hårt på axeln och viskade "DU SNARKAR JU! VAKNA".. Hehe, hon skämdes :)
Sen har jag en annan vän som somnade på en bänk framför dom här bilarna som man ska krocka med på Gröna Lund. Det är ett sånt väldans liv där med bilar som krockar och folk som skriker så jag förstår inte hur hon lyckades.. Trött ^^,
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
En god vän till mig hittade inte hem en sommarkväll efter en tämligen blöt fest. Så han valde att lägga sig i gräset på en kulle för att sova ruset av sig. Nästa morgon vaknade han av bilar som tutade. Det visade sig att han låg och sov i en rondell. :)
Jag har somnat i kyrkan under ett bröllop (lite opassande) och en gång somnade i skolan och vaknade av att min lärare kastade suddgummin på mig.
Jag har somnat på kanten till en fontän, under en buss, i ett tomt badkar, i stallet, på golvet i hallen… Jag har fördelen att jag nog sova var som hälst när jag är tillräckligt trött :)

jag vill hör mer
vad "kul" ställen att somna på 

UNDER en buss? Hur sjutton hamnade du där?

#2, #3 jag har nog tagit det att sova på föreläsningar ett steg längre, har suttit och slumrat igenom hela föreläsningar (kanske 5-10 sekunders "sömn" varefter jag vaknar dåsig i lika lång tid), och lyckats anteckna hela föreläsningen. I det tillståndet (händer om jag sovit väldigt lite) kan jag ha skrivit en halv sida utan att ha ett minne av att jag skrivit det, om jag vaknar till ordentligt :P.
Kan tillägga att det gått mycket bra på samtliga tentor i de kurserna. En ny typ av studieteknik, kanske?
på ett par stolar, insjutna under ett bord i en skolmatsal :P
Var på 24 timmarsläger med kyrkan när jag var yngre och man skulle va uppe så länge som möjligt, å så hade nån snott min säng, så. Man tog vad som fanns :P
Och så sov jag igenom en hel matte lektion i gymnasiet utan att nån märkte det, å jag satt på främsta raden :P å låg med huvan över huvet, och huvet på bänken :P
#9 Hur man kan somna under en buss…
Jo, jag luffade i Italien och det var så jäkla varmt. Jag och min kompis blev strandsatta på en busshållsplats och intill vägen stod en skrotad buss. Vi kröp in under den och jag fick mig en timmes tupplur i skuggan.
Jag har somnat med ansiktet i mat tallriken. PÅ den tiden jobbade jag skift, kom hem, maten var färdig på bordet. Jag hann aldrig börja äta innan jag somnade. Min dåvarande make tyckte inte det var så kul, fast han förstod ju att jag va trött. Framför tv:n somnar jag hur lätt som helst.
Framför TV är väl en klassiker antar jag. Jag somnar alltid. *S*

#7 och torkrummet!!! :) Jag råkar veta att någon somnade i torkrummet. Ha!
öh… klassrummet typ ^^
Hos frissan