OT: Norsk Miniräknare
Förlåt alla norrmän 
http://www.piraten.se/norskminiraknare.htm
Relaterat skämt:
**Varför är jesus inte född i norge?
**För att de inte kunde hitta tre visa män!
Vad är det för skillnad mellan Norge och yttre rymden?
I yttre rymden finns det hopp om intelligent liv.
**Vad säger en norrman om man berättar en norgehistoria för honom? **Hva? finns de norge-skjemt precis som de finns svensk-skjemt?
(lite improvisation men men, tänkte bara att det kan vara bra att veta att Svenskskämt existerar)

som blondin skrattar jag åt blondin skämt, annars hade jag fått byta jobb
skämt är ju bara på låssas 
Vet någon föresten vad en neger som flyger ett flygplan kallas?
(svar kommer senare)

#1 Synd att jag redan kan den :P
(ska inte förstöra det
)
Oj just det! Jag kan ett asbra blondinskämt:
En vanlig dag på en bank inne i centrala stockholm kom en välklädd blondin in.
Kvinnan i kassan frågade vad hon kunde stå till med.
- Jo, jag skulle vilja ta ett lån på 10000 kronor, sa blondinen. _Och jag skulle vilja lämna in min bil som står där ute i pant. Går det bra?
_Kvinnan i kassan nickade, och blondinen lämnade in bilnycklarna.
När Blondinen gått gick en av bankmännen ut för att köra in bilen i bakens garage. Till deras förvåning visade det sig att det var en splitter ny posche, värd betydligt mer än det som blondinen lånat. Efter att de kört in bilen i garaget bestämde de sig för att ta reda på mer om henne.
Efter en vecka kommer blondinen tillbaka för att betala tillbaka lånet.
- Det blir 50 kronor i ränta, sa kassörskan. Blodinen betalade lydigt sina 10050 kronor och tog emot bilnycklarna. Precis när hon skulle vända sig om frågade kassörskan nyfiket:
- Jag förstår inte det här… Varför lämnar du in en bil som pant till ett så litet lån? Ifall du behövs pengar så hade du bara kunnat sälja den och få mycket mer. Och det står på ditt konto att du är multimiljonär… varför behövde du låna pengar för?
Blondinen såg på henne, log och svarade:
- Säg den som kan parkera en vecka i mitt i stockholms city för bara 50 krornor?