Kost iFokus

Kost

Etikettkostvidsärskildabehov
Läst 1831 ggr
Tistel-
2008-02-24 16:21
0

viktklubb

jag har tidigare varit med i aftonbladets viktklubb.

det har fungerat skit bra, men jag har inte råd att lägga de pengarna på det igen. Så nu undrar jag om det finns något liknande på internet, men gratis?

Kram/tistel_

andreas0
2008-02-27 14:54
0

Om du behöver göra det igen så har det väl inte fungerat skitbra? En viktminskningskur anser jag vara misslyckad om man inte lyckas hålla den nya vikten efteråt.

Lorita
2008-02-27 18:45
0

#0 tyvärr, så vet jag ingen sådan sida och ska jag vara ärlig så är det inget jag letat efter heller. Jag inriktar mig mer på att hitta min egna väg att hitta kunskap.

Vad är det du saknar från aftonbladets viktklubb?

#1 Det funkade bra för Tistel_  sen att det blir för dyrt att fortsätta det är ju en annan sak. Det är tyvärr så att pengarna inte alltid räcker till allt man vill.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Tistel-
2008-02-28 13:32
0

#1 nä jag har lyckats hålla vikten, bara att medlemskapet slutade innan jag var helt nöjd =)

#2 jo jag saknar dagboken, sättet att hålla koll på vad man ätit under dagen, o sen var det så lätt att se hur mycket olika livsmedel innehöll i kaloriväg =) men det är ju så dyrt nu…

Lorita
2008-02-29 08:33
0

Här är en länk där du kan söka olika livsmedel

Jag för en typ av dagbok med träning och så i exel på min egen dator. Om man följer det själv så tror jag man lär sig mer om vad maten innehåller och få mer fingertoppskänsla med tiden.

Får man fråga vad det kostar?

Tistel-
2008-02-29 11:03
0

ja när jag var med så kostade det några hundra för ett par tre månader, men nu har dom höjt priset…  Vet inte vad det kostar nu dock

Lorita
2008-02-29 13:16
0

Jag var inne och tittade 298:- för tre månader

Om man går med i 12 månader så kostar det 598:- ca 50 kr i månden, men det är mycket pengar ut på en gång. Det bästa hade ju varit ett autogiro på 50 Kr i månaden.

Det fanns möjlighet till autogiro "3 mån: 298 kr, därefter 79 kr/mån löpande (ord.pris 99 kr/mån)" såg jag, det borde du ju kunna få om du redan varit medlem.

Tistel-
2008-03-02 22:57
0

ahaa, jag kollade för ett tag sen o då var det andra priser…

men dåså, kanske man skulle gå med igen=)

eMKbalans
2008-03-05 12:37
0

En väldigt bra sida som dessutom är helt gratis hittar du här.

http://overvikt.netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=1073&blnProcessLogin=1

Lycka till och välkommen dit.