Svacka !!
Ja , jag har ju som ni kanske läst någonstans käkat xenical eller ja jag SKA äta . Men nu är jag nog i någon sjudundrande svacka och ger f*n i att äta sunt och fixar lixom inte dagen med alla mina mål som består av
* Frukost ( runt 7.00 )
* Mellis ( 10.00 )
* Lunch ( 12.00 )
* Mellis
* Middag
Vad kan man göra för att få denna spark i rumpen i gen så man fixar dagarna som förrut och ser resultat på vikten + midjan ….Jag var ju över lycklig när jag gick ner i vikt och allt funkade . Nu är jag faktiskt bara trött på mig själv och ångesten över det här att det inte funkar får mig att mumsa på allt gott man kommer åt ju .
Iofs , så äter jag inte så mycket godis osv , utan jag håller mig inte till det nyttiga som jag började med . Vad kan jag göra ??
MVH // Mist
Jag känner med dig gumman, så där känns/är mina svackor med. Men om du känner att du ätit ngt onyttigt eller för mkt av ngt så gå ut och ta en promenad. På så sätt vet du att kroppen använder sig av den energi du "stoppade i den". Sen är det alltid bra att peppa sig med inspirerande inre bilder av kläder man vill ha på sig, käsnlan av att komma i dem osv.
Sen har du oss (mig) här på kost att bli peppad av!*KRAMA*
Men svackan har vart i 3 veckor nu för guds skull :(
Jo , jag promenerar och spelar fotboll med ungarna mm .
Men att komma i gång igen , ta mina tabletter och äta nyttigt .
HUR !!!
iofs , så har min utb från F-kassan varit försenad nu ett tag…eller ta sen i april så jag har ej kunnat handla det jag är ute efter i mat
men alltså…varför är jag så anti för, jag vill gå ner i vikt ..mer
jag kan ju ha mina jeans nu med och vill fortsätta med det ju …
Hjäääälp !!

Det är sommar, då har jag extra svårt att hålla motivationen uppe, det är ju nu man njuter av väder och ledighet.
Jag gör en paus i det nyttiga livet, vissa vanor är butan och dom faller jag inte tillbaka i, sen i augusti efter kräftskivan, då ska jag ta krafttag igen. 4 födelsedagar och en kräftskiva kryddat med semester den närmaste tiden, det går inte att motivera ett nyttigt liv.

Hejsan Mist å Lorita!
Gå ut å köp lite goda frukter å gör en fruktsallad som du äter till varje måltid - inte så mycket åt gången men du får ialla fall i dig fruktsocker så humöret går upp!!!
Sedan kan du väl göra en smoothie eller en fruktdrink - behövs ju bara en vanlig mat-mixer… alt. stav-mixer… =)
Kram på ER å kämpa!
Nu har mina pengar kommit och jag har nu handlat allt vad jag behöver…även goda frukter som jag gör sallader av .
Hur är det med er alla andra ?
#4 ja , goda frukter och deras fruktsocker är lycka för kroppen och själen ;)