Till avnändarnamnet annia
Är ett knasigt inlägg det här, jag vet det. Men det är så att nån som har ett snarlikt nick som mitt har glömt sitt lösenord och försöker få det av ansvariga. Bara det den kommer inte ihåg det exakt. Så jag får mail om mitt användarnamn och lösenord som egentligen någon annan ska ha.
Så jag hoppas att den som vill ha tag i sitt lösenord och har ett användarnamn som liknar mitt ser det här inlägget. Tipset jag kan ge dig att gå till den sajt du vet du är registrerade på och klicka på medlemmar. Om du har skrivit nåt i din presentation så syns det även om du inte är inloggad och kanske den vägen kan komma fram till vilket användarnamn du haft.
Jag började med att försöka kika i medlemslistan på snarlika namn på hela iFokus, men det går lika fort för mig att göra på detta sätt att lägga in inlägg på alla sajter och hoppas att den som försöker få sitt lösenord ser detta inlägg.

Det har varit lite buggar, det är lite nyheter pågång i iFokus så det kan var det som är orsaken också.
Jag tror inte det är orsaken till detta. Utan det är nog en person som inte kommer ihåg exakt vilket namn den har. Samma sak var det för ett par veckor sen att jag fick mail om lösenord och då trodde jag det var nån bugg. Trodde att det hade gått ut sånt mail till alla medlemmar på hela iFokus eftersom jag inte begärt att få nåt, men så var det inte.

ANNIA
varför postar du detta meddelande på nästan varje sajt istället för på support där de kan hjälpa dig?
Jag har även det på support och jag har haft kontakt med grabbarna men dom kan tyvärr inte göra så mycket i dagens läge. Det enda dom idag kan göra är att skicka mail till alla som börjar på a för att försäkra sig att personen får sina användaruppgifter och det är inte aktuellt att göra så.
Men i den nya versionen så planerar dom att lägga till en ruta vid "glömt lösenord" där man även måst skriva i sin email-adress. Då ska sånt här inte behöva hända.
Så jag skrev det dom här inläggen med förhoppningen att tjejen ser nåt så att hon kommer åt sitt konto.

Så vad hjälper det att posta i alla forum om de som sköter sajten inte kan hjälpa dig? Sajtvärdarna eller de vanliga användarn kan väl ändå inte göra nått för att fixa det hela?
Min avsikt och förhoppning är att den person som skriver fel användarnamn ska se nåt av inläggen och kanske gå in på den sajt den är reggad på och kika i den medlemslistan och se om den känner igen sitt nick. Om den då har en pres så syns det lite av den utan att man är inloggad. Då kan personen skriva i rätt användarnamn i rutan för "glömt lösenord".

Jag tycker att det är ambitiöst och omtänksamt av dig ANNIA :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack för det hoppfull.
Men nu kan den här tråden raderas. För killarna har gjort en annan lösning i nya när det gäller att få lösenord. Förut skulle man skriva i användarnamnet, men nu ska man skriva i email-adressen. Så nu ska ingen behöva råka ut för det som hänt mig framöver.
Passa på och tacka för att tråden fick ligga kvar.