Kost iFokus

Kost

Etikettalternativmedicin
Läst 1146 ggr
Tatsja
0

Nyårsdagen 2009

Nu är det nytt år och vi ska lära oss skriva 2009. Hoppas alla fick ett bra slut på året.

Här är det nu kallt. -10 grader. Blåser inte mycket. Tack och lov.

Vi hade en lugn afton hemma. Men fyllan runt om var inte rolig. Sen fattar jag inte varför folk börjar smälla redan vid 16-tiden. Till och med inne på gården. Trodde det var en bomb på baksidan. Flög upp ur soffan och jag som  annars har problem att komma upp.

En granne, som var rätt så rund under fötterna ville visa sina barn hur det såg ut. Inte klokt.

Tänker på alla dessa djur som är livrädda. Vet av erfarenhet hur det är.

Nu är det lugnt i området. Alla verkar sova. Jag ska om en stund väcka sonen så vi kan gå ut med Tatsja. Hon ligger i korgen och snarkar så jag tror den ska lyftaFlört

Ha en bra dag och ta det lugnt i kylan

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Lorita
0

2009 har jag skrivit i en och en halv månad nu, jag är framme ungefär i mitten på februari på jobbet Skäms

Vi har som sagt alltid mycket fyrverkerier runt oss och i hagen var det tre hästar som sov, dom reagerade bara när vi var nere och tittade till dom och då för att se om vi hade med något gott Skrattande

Jag gjorde en fruktsallad med melon, björnbär och apelsin, till det hade vi glass och chokladsås mmmmmmmmm vad gott.

Vi improviserade ihop en räkcocktail också, riktigt längesen, det var nästan 80-tals varning på det, men riktigt gott Flört

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning