Kost iFokus

Kost

Etiketttankartipsochid-er
Läst 4178 ggr
Lorita
0

Jag har köpt dramaten

eftersom jag självscannar så tyckte jag det skulle vara bra, med en dramaten också Oskyldig

Jag vet att det är tant varning Skäms men det kanske är dags att bli tant då Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Maria
0

Då har jag varit tant flera årFlört Köote en jättefin "dramat" på loppis för 50 kronor och den har jag använt så mycket.

/Maria

Lena1971
0

Jag skaffade en dramaten efter min bröstcanceroperation när jag var 34. Så jag var nog rätt tidigt ute!

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Lorita
0

Skönt att höra att fler har köp, jag köpte min på ÖoB den längst ner på sidan, den rullade väldigt lätt Skrattande

Mitralis
0

Vilken utomordentligt bra idé! Jag självskannar också. Måste genast leta reda på min dramat som jag köpte när jag var 20 men inte vågade använda dåSkäms

pernillaa
0

En fråga, vad är en dramat?

Ha en bra dag! // Pernilla

Maria
0

Det är en sådan där "väska på hjul" som gamla tanter harFlört och som lite vitsigt kallas för "dramat" (Alltså dra maten)

/Maria

Lorita
0

#5 det är en väska/kasse på hjul som "tanter" har när dom handlar och dra hem maten i, titta längs ner på min länk Skrattande

pernillaa
0

Men det är ju praktiskt! =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Hausswolff
0

Jag vill ha en sån! Det är ju hur coolt som helst. Men det har inte blivit av att skaffa nån för de är lite knepiga att få med på motorcykeln…Obestämd

Hausswolff
0

Tar bort dubbelinlägg… man ska inte spamma i onödan.

Maria
0

#9 Du får väl hänga på den som ett "släp" och köra extra långsamtSkrattande

/Maria

Hausswolff
0

#11 - Hahaha! Tro mig, jag har funderat på det!

Men mc + långsamt = lite menlöst. Flört

Tatsja
0

När vi var utan bil ett tag, så hade vi två stycken dramater. Vi fick i 15 kilo hundmat i den ena. Mycket praktiskt och sparar armar och rygg mer än att bära på tunga kassar.

Tyvärr finns det en del som ser ner på en när man kommer. Så gammal är jag inte, är ofta argument mot dramaten.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Maria
0

Jag har ALDRIG varit med om att någon ser ner på mig och min dramat.Förvånad

Här i stan ser man både gamla som unga med dessa väskor på hjul. Fast från början så var det väl mest "gamla tanter" som fattade hur praktiska dessa varFlört

/Maria

Tatsja
0

Tyvärr så såg många ner på en om man hade en dramaten. Men detta hände på 80-talet

Väl mött, Tatsja

Maria
0

#15 Det är väl väl att det har ändrat sig.

Jag tror förresten dagens ungdomar är mycket mer öppna för det som är "retro"

/Maria

Mitralis
0

#15 Köpte min i början på 90, samma då så jag "vågade" inte heller använda min då. Men som bumbleboo säger så har det ändrat sig. Tack och lov Glad

Tatsja
0

Det känns skönt. Men än idag har folk fördomar. Märker det ofta, bara för att jag går med rollator.

Väl mött, Tatsja

Zabbio
0

Kanske ska skaffa en, är ju tungt att gå från parkeringen till lägenheten när man storhandlat…

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Tatsja
0

Mycket praktiskt. Rymmer otroligt mycket. Hela 15 kg hundmat.

Väl mött, Tatsja