Kost iFokus

Kost

Etikettkostvidsärskildabehov
Läst 4288 ggr
[TrevorS]
0

Zumbaträning och god kost.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Att gå ner med Zumbaträning fick mig nästan att skratta, brukar träja yoga/pilates och även försökt styrketräning under flera och långa perioder men senaste tiden lika smal, inga muskler (senaste 3-4 åren) Nu när jag tränade Zumba blev jag chokad MAGMUSKLER, vill tillägga att jag börjat äta lite tillskott och även börjat träna lite pushups eller vad de nu heter.

Skickar med en bild på min mage också. Är normalviktig! Träna rätt och ät rätt.

ZUMBATRÄNING:

Zumbaträning går ut på en form av dans, skum liten dans men rolig och inte så långa träningspass, däremot är man slut efteråt. Orkade inte söka riktigt men skickar med en video-länk också.

[TrevorS]
0

Ursäkta den dåliga skärpan men min iPhone tar inte alltid så bra bilder. =) Skulle gärna vilja få lite hårdare bröstmuskler också, min mage blev mest tränad, den blev såhär på bara 4 dagar, men tror det mest är för att det är lite svullet, börjar gå ner lite nu men det går upp sedan snart igen om någon månad. =)

promenixan
0

zumba ser kul ut, det ska jag testa. Fanns ju många olika träningspass på youtube med.

Grattis till resultatet!

Sajtvärd för mitt eget liv

[TrevorS]
0

#2. Tackar. =) Ville bara berätta om det, trotts att TV-shop har det på dvd så behöver ma ninte lyssna på dem, men detta fungerade för mig, gått igenom youtube. =)

promenixan
0

Jag gjorde en onödig grej med tanke på detta med youtube, jag köpte en video med winsor pilates, allt går att hitta på youtube… så dom pengarna kastade jag i sjön Skrikandes

[TrevorS]
0

Intressant. jo men kan du inte sälja tillbaka?

promenixan
0

Jag kan säkert sälja den på typ Tradera, har jag inte tänkt på.

Linda-J
0

jag har köpt Zumba från tv- shop men har inte provat den ännu men jag ser fram emot det. Älskar salsa musiken med

har du några bra tips på recept du kör till?

det stod i boken att man fick dricka en viss mängd vatten om dagen 100cs vad är det i svenska Deceliter?

Linda-J
0

kolla in videon och den var ju jätte bra. 5 minuter klarar alla och man får en bra träning.

Jag kan verkligen rekomendera detta då det är roligt… jag är en som har tränat lite i mitt liv för jag har skämts hela mitt liv men detta kan jag göra hemma och ingen behöver se mig hålla på heller…..

[TrevorS]
0

#7. Jo jag har sett den också den är också bra, vissa saker är bra från tv-shop, trots att jag inte handlar därifrån men sett vänner. Har även en produkt, en motioncykel som faktiskt finns i samma märke på flera träningställen. =)

Linda-J
0

jag har aldrig handlat i från dom tidigare men jag har varit inne på att börja dansa och detta är en mycket bra träning innan man ska " visa upp sig" på lektioner så jag nappa. tror att mina 800 kr kommer att löna sig och känner min faktiskt nöjd med mitt köp

[TrevorS]
0

Woaaa? Jag köpte samma dvd som de har på TV-shop på ÖoB för 59 kr. =I

Linda-J
0

nääää är det sant!!

[TrevorS]
0

Det är den här:

http://www.zumbafitness.se/

Det är tv-shop, 599 kr kostar den på nätet. =)

Linda-J
0

då känner jag mig lite blåst… hopppas den ger mig resultat nu så jag får lite tillbaka av pengarna nu då…

[TrevorS]
0

Det hoppas jag med, annars är zumba en gratisträning, och finns på Youtube och även gratislektioner på nätet. =)

Linda-J
0

jag har aldrig hört talas om detta fören jag satta på tv och råkade se detta så jag är en av de lätt lurade antar jag men jag vet att jag inte kommer att handla mer ifrån dem från och med idag ;O)

Lorita
0

#14 känn dig inte blåst känn att du är på gång med något nytt och givande. Njut av det nya

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Linda-J
0

#17 Tack, ska helt klart tänka i rätta banor från och med nu

[TrevorS]
0

#18. Det är rolig träning, de är säkert mycket bättre än den jag köpte,. Det är roligt. =)

Linda-J
0

#18 har du varit ute och dansat lite latino nu efter träningen?

[luneri]
0

Zumba ser skoj ut. Har aldrig testat det men vill gärna. själv är jag ingen person med dansrytm i kroppen, men de spelar ju kanske ingen roll sålänge man tränar själv och när det ska vara som träning. man lär väl sig annars.

Jag brukar träna billys bootcamp annars. speciellt den som är inriktad på konidtion.

Länk

de hjälpte mig att gå ner 9 kg tillsammans tillsammans med rätt kost.

Men hade vart skoj att träna något mer dansinriktat…