Kost iFokus

Kost

Etikettalternativmedicin
Läst 3080 ggr
Mitralis
2010-04-18 10:31
0

Oförskämt?

Igår var jag på restaurang med en vännina. När vi sitter där och äter så sitter min vännina och läser och skriver på facebook. Jag tycker att det var lite oförskämt.
Är jag omodern som tycker att man bör vara lite mer närvarande med sällskapet man är i?

Lorita
2010-04-18 10:39
0

Oj, jag som skämdes för att jag läste ett SMS och blev tvungen att ringa två viktiga (korta) samtal i går innan vi gått in Skäms

Helt klart tycker jag man ska vara i verkliga livet om man går ut och äter med någon att gå in på FB är ju rigtigt lågt tycker jag.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Mitralis
2010-04-18 10:47
0

Kände mej en smula oviktig, om man säger så…Obestämd

Sehvrin
2010-04-18 12:11
0

Om man är ute och äter på resturang tycker jag det definitivt är oförskämt.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Maria
2010-04-18 18:13
0

Så irriterande. Jag hade nog blivit riktigt surSkrikandes

/Maria

Mitralis
2010-04-25 11:35
0

Det blev lika denna gång men nu var vi fyra som åt och två satt på facebook…

wolfgrin
2010-04-26 20:34
0

Men vad är det för människor igentligen, klart man inte sitter på fejjan när man är ute på resturang!

De borde lära sig att leva i nuet med de prsoner som är närvarande.

Skönt att en iaf. bettede sig normalt. Vad tyckte den personen om att de inte var "närvarande"?

Jag hade frågat varför de ville med på resturang överhuvudtaget.. inte okej.

Ge mer än du förväntar dig att få.

Lena1971
2010-04-28 12:59
0

Jag blir irriterad t.o.m när folk svarar i telefon och sitter kvar vid bordet. Måste man ägna sig åt datorn/mobilen ska man ha en bra ursäkt.

Sitta på fb när man är ute och äter, det begriper jag inte alls. Dags att skriva in sig på behandlingshem mot beroende? Flört

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Mitralis
2010-04-28 13:04
0

Dom satt till och med och skrev på varandras facebooksidorFörvånad Hon som inte satt och skrev såg lite smått besvärad ut och jag såg väll inte heller så glad ut. Den ena av dom som satt och skrev är nog faktiskt riktigt illa ute och borde ta en "vit vecka/månad" för att försöka bryta det där beteendet.

Branneli
2010-05-02 19:46
0

Hrm, vett & etikett börjar försvinna läser jag Rynkar på näsan.

Jag njuter av att umgås med mina vänner, om det så är på lokal/hemma !!