Kost iFokus

Kost

Etikettalternativmedicin
Läst 1987 ggr
Mitralis
0

STORT eller litet?

Föredrar du monsterstorlekar på muffins, bakverk och pommes, eller vill du ha den storleken som var vanligare för några år sedan?

Mitralis
0

Jag föredrar när det inte är så stort. Det är ju bara dom första tuggorna som är goda ändå. 
Jag har haft turen att kunna lösa det ganska bra med mina vänner. Vi köper varsin bakelse eller godbit av något slag och sedan delar vi så att vi får två smakupplevelser istället för enTungan ute

Tisdag
0

Jag tycker att det ofta finns tre storlekar, normal, jätte och mini. Av dessa föredrar jag ofta mini, då kan man ju ta fler… Tungan ute

Lorita
0

Normal eller mini tycker jag bäst om.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Maria
0

Jag tillhör den lyckliga skara som hellre tar en smörgås när jag fikar. Gillar inte sötsaker så mycketFlört

/Maria

Chestnut
0

Jag går emot strömmen och konstaterar att jag föredrar monster-size på muffins när jag fikar. Tungan ute Vi är tre tjejer som ofta fikar tillsammans och vi brukar dela på två bakverk, blir lagom Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Mitralis
0

Jösses, hur kunde jag glömma mini?!Förvånad 
När man ska dela så är ju monster-sizen bra, annars så är jag kanske till och med en miniObestämd 
Smörgås är ju faktiskt oftast godare än bakelser, men det blir ändå att man gärna går på sötsakerna när det ska vara lite festligareOskyldig