Kost iFokus

Kost

Etikettomsajtenochifokus
Läst 2413 ggr
[Thiah]
2010-12-06 01:16
0

Artiklar!

Hej på er alla!

Jag tänkte skriva lite artiklar men saknar material…

Vad vill ni läsa om?

Ge mig tips, råd, ideer och annat gott!Skrattande

Namiko
2010-12-06 10:15
0

Nu har jag inte varit här så länge och läst så många artiklar men lite förslag kan jag ändå komma med.

Jag skulle gärna läsa om olika sorters kostval, tex veganism, raw food och allt möjligt som finns och då ur en annan synvinkel än för att gå ner i vikt.

Hälsosam viktuppgång är svårt för många att hitta bra information om trots att det är ett lika stort problem för många som viktminskning är för andra.

Beskrivningar av olika näringsämnen (kolhydrater, protein och fett) och vad dom har för uppgift i kroppen, vad som händer om man inte får i sig tillräckligt av någon och kanske även vad rekommendationerna är på i Sverige.

Mer än så klarar inte min nyvakna hjärna, återkommer om jag kommer på något mer.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Thiah]
2010-12-06 11:30
0

Hälsosam viktuppgång skulle jag gärna skriva om då jag själv lider av att vara underviktig.

Näringsrekomendationerna har jag just skrivit om i skolan, dock finska, men jag kan absolut skriva om något liknande hit.

[Thiah]
2010-12-10 23:07
0

Börjat skriva på en artikel om underviktighet nu. Glad