Kost iFokus

Kost

Etiketttankartipsochid-er
Läst 8458 ggr
hojpon
38

Nån som testat Kyäni?

Jag blev "tvingad" av en bekant att teta Kyäni. Nu efter tre veckor känner jag faktiskt stoooor skillnad, men det kan ju också vara placebo. Nån som har testat och kan intyga att det gör skillnad?

Lorita
0

vad är teta Kyäni Obestämd

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

hojpon
0

testat ;)

Lorita
0

vad är Kyäni? Skäms

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

hojpon
1

hehe, okej det blev snurrigt. Kyäni är ett dagsbehov av vitaminer/mineraler/antioxidanter, med alaskablåbär som huvudingrediens

Mitralis
0

Har aldrig hört talas om. Vad är det för skillnad du känner?Glad

gummitroll
0

Har provat, men kan inte påstå att jag kände någon skillnad.
Å andra sidan så var det inget jag tänkte på heller :)

JonasDuregard
1

Om man gillar att bli blåst så verkar de även erbjuda någon form av pyramidspel (a.k.a. nätverksförsäljning).

hojpon
4

tjena! nu har det gått två månader och i och med att jag är med i "K" så ska jag inte skriva för mycket för då är det ett otroligt etiskt lagbrott i Sverige ;)

kan bara bli lite trött på det här snacket om att nätverksfösäljning är precis det samma som pyramidförsäljning.

för det första: MLM-företag UTLOVAR inte rikedom. de säger att möjligheten finns

eller?

bara för att många använt liknande affärsmetoder för att vinna och försvinna så betyder det inte att man inte med lite sunt förnuft kan skilja på goda och dåliga aktörer? det finns väl även dom som säljer bilar på nätet men det blir aldrig nån bil levererad? Jag tror att många som känner en otrolig aversion säkerligen är eller har varit ganska lockad av tanken på ekonomiskt oberoende och måste därför spotta ur sig allt snack om bluff?

Man måste se det så här: produktförsäljning är kärnan i verksamheten. att rekrytera nya distributörer innebär att ditt nätverk utökas vilket innebär ökad produktförsäljning. Tro mig, det behöver inte vara nåt fuffens! att rekrytera massa distributörer utan att få igång försäljning inebär att du inte kommer nånstans = du har gjort en dålig affär …

eller?

Herrejävlarns, om nån kommer hem till dig och ber dig sälja ett schampoo som heter Super Mega Hair Clean som kostar 99:- flaskan och du om ombedes rekrytera så många "distributörer" du kan för det ger dig en femhundring per gång, tror satan det är ett skojföretag och att de kommer försvinna illa kvickt.

Nej, vidga era vyer och använt sunt förnuft och framför allt: dra inte alla över en kam :)

Denna kommentar har tagits bort.
DesK
0

hojpon, att skriva som du gör i #8 visar nog mer på att du drar alla över en kam som ifrågasätter det du själv gör reklam för. Om en produkt är bra marknadsför man den självklart genom att berätta om dess fördelar och goda egenskaper, knappast genom att skälla ut dem som ifrågasätter produkten med hjälp av svordomar. Vänligen läs våra skrivregler som gäller för hela iFokus + tillägget och om du vill vara seriös bör du även aktivera din egen sajt.

/Désirée