Kost iFokus

Kost

Etikettomsajtenochifokus
Läst 2567 ggr
Mitralis
0

Var med och bestäm

Jag sitter och fixar lite med forumgrupperna här på Kost. (För er som är nya så är det det blåa fältet till vänster där man delar in ämnen i grupper.) Jag har lagt till några och tagit bort några.

Är det någon grupp ni saknar?

Är det någon grupp vi kan låta gå in i någon annan, och i så fall, vad ska vi kalla den då?

Har ni några förslag på presentationstexter till grupperna? Det är den som dyker upp när man för muspilen över gruppen.

All hjälp mottages tacksamt Glad

Lill-Kisse
0

Det är en svår uppgift du brottas med Obestämd. Generellt sett är det för många grupper i många forum, även här.

Värst är de obestämda som t ex "Ville bara dela med mig". "Off Topic" och "Övrigt" är väl samma sak egentligen, dvs allt möjligt som man har svårt att lägga in under en specifik grupp.

"Läsvärt" är också besvärlig, genom att man säkert kunnat sortera inläggen under en grupp om man ansträngt sig lite. Dessutom tror jag inte att man bör klassa vissa inlägg som mer läsvärda än andra.

En annan tanke är att rubrikerna bör vara korta. "Barnmat, mat för barn och Gravida" är tårta på tårta. "Mat för barn och gravida" bör räcka. "Funderingar kring vikt" kan kortas till "Vikt", eftersom man kan önska framföra en åsikt eller fakta om vikt och inte bara funderingar.

Mitralis
0

Nu ska vi se… Klart med "Mat för barn och Gravida" och "Vikt" Glad.

Nu har jag lagt till Vitaminer och mineraler också Glad

Mitralis
0

Funderar på om det kan ha varit så att Läsvärt från början var tänkt att innehålla tips om böckerObestämd Har lagt dessa inlägg i andra grupper och tagit bort den i alla fall Glad

Mitralis
0

Nu är "Ville bara dela med mig" och "Läsvärt" utpytsade till andra grupper Glad