Kost iFokus

Kost

Etikettomsajtenochifokus
Läst 2343 ggr
Mitralis
0

Gästmedarbetare

Jag har precis tagit över värdskapet efter Lorita som har gjort ett väldigt bra arbete med sajten.

Lorita kommer att fortsätta som Medarbetare och det är jag väldigt glad och tacksam över.

Jag söker nu fler Medarbetare och inför Gästmedarbetare som ett komplemet till befintliga Medarbetare.

Den jag söker har ett intresse för kost och eller motion.
Personen i fråga förväntas starta trådar och skriva i andras trådar på ett trevligt sätt.

Artikelskrivande är inget måste men mycket uppskattat.

Hör av er här i tråden eller via PM om ni är intresserade.

Jag kan även komma att kontakta personer jag tycker verkar lämpliga för "tjänsten" och hoppas verkligen att jag får sällskap i mitt arbete för att Kost även i fortsättningen ska vara en levande sajtGlad

Under sin tid som Gästmedarbetare har man i Fokus + gratis.

Mitralis
0

Först ut som Gästmedarbetare är DesK.

DesK är SajtvärdMatbröd och Matlust här på iFokus och är MedarbetareFoto och Hörselskadade.

Här är ett klipp från DeskS beskrivning av sig själv.

"Mat är ett stort intresse och jag har samlat kokböcker i mer än 30 år. Mitt eget matbröd bakar jag nästan alltid själv, oftast blir det surdegsbröd, en av mina surdegar har jag haft i över 16 år."

Mitralis
0

Vi välkomnar Storost som Gästmedarbetare Glad

Storost är Medarbetare på Desks sajter Matbröd och Matslust.

Om Storost

"Jag är från Schweiz och vi flyttade hit 2007. Redan vid 15 års ålder började jag att laga mat. Efter utflytt från föräldrarhemmet lagade jag maten själv och bakade bröd. Jag arbetade över ett år varje fredag kväll i en bageri och lärde mig mycket om brödbakning och en del om konditori. Efter beskedet i 1998 att jag har diabetes II började jag att informera mig mer och mer över kosten och helsan. Sen träffade jag min fru (hon härstämmer från en tysk bagerfamilj) och vi började igen att baka bröd - med och utan surdeg. Från svärfar har jag fått mycket information om brödbakning och surdeg."

Mitralis
0

Jag har nöjet att välkomna Vosjes som Gästmedarbetare Glad

Om Vosjes

"Vem är jag som sitter bakom dator skärmen?
Jo jag är en glad tjej som älskar allt som har med djur mat och kreativitet att göra.
Jag och min sambo bor ihop med en underbar hund, två underbara katter samt en illerkille och sist men också minst en liten degu tjej!
Jag pendlar mellan Sverige och Nederländerna i jämna mellanrum då vi bor i båda länderna.
Vi har familj, företag och massvis med annat i båda länderna så det kan bli lite stressigt ibland men som tur är tar det bara två timmar med flyg!

Förutom mitt djur och mat intresse brinner jag för att fotografera och hjälpa andra, både människor och djur.

Jag pratar för det mesta engelska och har inte alltid tillgång till min svenska dator så det händer att jag inte alltid kan skriva med våra svenska Å Ä Ö här på iFokus."

Vosjes är även MedarbetareMatlust som är som är vår systersajt här på iFokus. Jag rekommenderar varmt ett besök även på den sajten.