Grillsäsongen har börjat
Det blev korv och saft för min del! 

Saknade ett neutralt alternativ för oss som inte drack eller grillade något av de alternativ som du angav. Mitt ena svar blev alltså inte korrekt.
Jag drack vatten och grillade karrékotlett och kycklinglårfiléer.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Öl och filè! 
Saknar också ett neutralt alternativ. Jag grillade t.ex fisk sist.
/Maria

Vatten och entrecote
What doesn't kill you makes you stronger.

Per, om du ser till att ha ett "annat alternativ" eller liknande på varje fråga kan du få fler rättvisande svar. De alternativ som fanns stämde inte för mig så jag fick välja alternativ som var felaktiga för att gå igenom kluringen.
Tja det blev kött och Läsk för oss. Det är ju inga filéer precis. 
#7 Men då tar man ju bara bort ett av de andra alternativen, som i den här kanske saft, och lägger till "annat".
# 8 jo jag ska gör det nästa gång
#9 Vilken typ av kött, alltså vilken del och från vad?
Vin och fiskfiléer blev det sist, fast jag misstänker att det inte var såna filéer du tänkte på? 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Ingenting bland svaren stämde, läsk, grönsaker och tzay blev det för mig.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Namiko; vad är tzay?
Hera; Tzay är en vegansk produkt gjord på soja- och veteprotein (om jag minns rätt) det är lite kryddigt och helt perfekt att grilla istället för kött.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#16 Var hittar man denna produkt? Låter intressant.
#17 Den finns i frysdisken bland dom vegetariska produkterna både på ICA och Coop. Helt klart värt att testa :)
#18 Frågade Namiko ;) Men tack för den upplysningen också :)
#17 Haha, nu svarade jag helt fel sorry
Svarade om Ramslök och var man kan köpa den
Glöm detta inlägg
/Maria
#21 Hehe såg det, gick in på länken och tittade :)
#19 Ska jag se till att göra!
Vi grillar i och för sig året om, senast grillade vi fläskfilé och far och jag drack rött vin till men sambon drack öl 
/Désirée