Kost iFokus

Kost

Etikettalternativmedicin
Läst 2003 ggr
skogsstjärna
0

Några frågor om kosttillskott

Hej!

Vi är en grupp studenter från Nackademin i Stockholm som gör ett arbete om marknaden för kosttillskott, naturläkemedel samt medicin. Vi skulle behöva hjälp med att få svar på en enkät. Det tar bara ett par minuter att svara. Ditt svar är anonymt. Resultatet kommer användas som en del i en teknisk rapport.

Klicka på länken nedan för att komma till enkäten:

http://goo.gl/6OYV1

Tack så mycket för att du medverkar!

Mvh Tobias, Charlotte, Kristoffer.

Karmatarerskanise
0

HAr svarat

Mitralis
0

Nu har jag också svarat Glad

[WX5]
0

Har svarat.

Vad är det med alla tester egentligen (inget mot er utan dom som tillhandahåller dessa undersökningar) att man inte på förhand får veta hur många sidor det är man skall svara på. Skrikandes

Maria
0

#3 Detta var väl bara 3 eller 4 sidor.

Då ska du se Sifos undersökningarFlört

/Maria

Karmatarerskanise
0

#4 Ja dom är inte nådiga Flört Och betydligt fler frågor per sida och mindre text!

[WX5]
0

Ja nu var det BARA 3 sidor men jag vill ändå veta hur många det är. Tröttnar fort och det är liksom inte en fråga på varje sida utan det är ju flera styckna.

Sifoundersökningar har jag inte gjort eftersom jag inte bor i Sverige. :P

Karmatarerskanise
0

#6 Sifo kontor finns i över 50 länder och dom är verksamma i över 100, och gör undersökningar till olika företag och brancher.

[WX5]
0

Är det så. Det visste jag inte. Iaf så har jag inte stött på deras undersökningar. *pheww* Flört

Karmatarerskanise
0

Hehe dom är frivilliga

[WX5]
0

Är inte så förtjust i enkäter och när skolan kom hem med en för flera veckor sen så lämnade jag bort den. Sen har fröken varit på dottern flera gånger att säga till mig att fylla i. Men jag har inte gjort det för det är inte ett tvång, det stod bara att alla svar var viktiga men inte att det var ett tvång. Iaf dagen innan den skulle in så ringer Hon (gillar inte henne) och frågar om jag kunde fylla i den. Jaja what ever liksom. Fyllde i skiten och hade en sån stor lust att ringa och skälla på henne men jag har inte gjort det ännu. Funderar på att ta det med rektorn.

Sorry för OT trådstarten.

Maria
0

Jag jobbar med populationsstudier och vet hur viktigt det är att få så många som möjligt att deltagaFlört så jag är själv väldigt noga med att fylla i allt jag får.

Yrkesskadad kanskeSkrattande

/Maria

[WX5]
0

Men det är fortfarande inget tvång.

Karmatarerskanise
0

#11 JAg fyller också alltid i. MAn vill ju hjälpa till at göra saker bättre :)

Lill-Kisse
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

"Hjälpa till" med vad? Gäller det att kränga fler onödiga produkter på marknaden, vill jag inte hjälpa till.

Marknadsundersökare av seriöst slag bör berätta vad eller vilka de representerar och vilket syfte de har med undersökningen. I det här fallet saknar jag information om vad Nackademin är och vad syftet med undersökningen är. De kanske bara övar sig i att göra en enkät.

Maria
0

#14 Övning ger färdighetFlört

/Maria

[Maine]
0

#14  Håller med dig. Jag vill alltid veta syftet bakom en undersökning, inte bara att resultatet kommer att användas i en teknisk rapport. Vad är teknisk i detta fall?

Har inte gått in på länken, då jag tycker att jag vill ha mer info innan.

Ja, jag är frågvis som vanligt, men annars får man inget veta!

skogsstjärna
0

Hej!

Utbildningen vi går är förpackningsdesign. Det här är en del i vårat examensarbete som går ut på att göra designen till ett nytt kosttillskott som ska ut på marknaden. Undersökningen hjälper oss att välja rätt riktning på designen och marknadsföringen.

Resultatet kommer publiceras i rapporten som lämnas in till skolan.

#3 Mycket bra synpunkt. Vi ska tänka på det i framtiden.

Tack till alla som svarat!

skogsstjärna
0

Ett stort tack till er som svarat!

…och en liten uppmaning till er som inte gjort det. Vi behöver fortfarande fler svar. Det skulle betyda mycket för oss om ni kunde offra några minuter för att hjälpa till!

skogsstjärna
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack så hemskt mycket till alla som svarat!

För er som är intresserade finns resultatet att se här:

http://dl.dropbox.com/u/1812216/Enk%C3%A4tunders%C3%B6kning_Forum.pdf

Mitralis
0

#19 Tack för att vi fick ta del av den sammanställda undersökningen Glad