Dålig matdag
Igår när vi var och handlade så blev det inte mycket rätt. Jag hade så ont i tummarna och ville bara hem. Trött och irriterad så blev det bara en massa skitmat. Köpte micromat som jag annars har förbjudit men jag orkade inte laga någon mat pga tummarna. Så idag när barnen är hemma så bllir det micropizza. Näe inte det bästa men iaf något i magen.
Tummarna blir väl bättre om någon dag eller så så jag kan stå vid spisen igen och laga mat.
Men nog finns det bättre micromat än pizza 
Tja det finns ju såna där färdiga maträtter men hittade dom inte i butiken. Ville som sagt bara hem så jag tod det första jag hittade. Och som jag vet att ungarna äter. 
Micropizza behöver inte vara dålig mat, man kan ju lägga på lite extra pålägg och bjuda på nån sallad till 
/Désirée
#3 Men själva pizzan blir ju inte nyttigare för det 
Precis Maine.
#3 Visst kan ma ha sallad till, men en pizza brukar vara dåliga kolhydrater och mycket fett. Ingen bra kombination. Näringsmässigt ligger en pizza inte högt.
Precis så det är egentligen därför som jag bojkottar dom men igår så blev det så när jag handlade. Hade jag varit smart så hade jag handlat innan jag fick injektionerna och kunde åka hem direkt men bilen var på verkstaden. Aja hela dagen blev skit rent ut sagt. Trodde jag var smart och la allt på en och samma dag.