Kost iFokus

Kost

Etikettfikarummet
Läst 1408 ggr
[WX5]
0

Om ni syndar

Vad äter ni då?

Karmatarerskanise
0

Skräpmat

[WX5]
0

Något specifikt? Tungan ute

AnneN
0

Om jag syndar/fuskar så blir det att jag äter lite godis/kakor eller annat slisk eller om jag äter stor mängd potatis/ris till maten bara för att det är så jädrans gott.

Är speciellt svag för chokladgodis tex geisha och kakor av alla de slag, så syndar jag försöker jag att bara köpa hem den mängd jag planerar att äta och absolut inte mer för jag vet att jag inte kan sluta äta så länge det finns kvar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[WX5]
0

#3 Skrattande Kul att du delar med dig.

DesK
0

Jag syndar aldrig OskyldigFlörtCool Jag är nog lite bakvänd för när jag köper godis så blir det ofta liggande exempelvis gjorde vi varsitt påskägg med godis i påskas och mitt ägg är fortfanade halvfullt Skäms Ibland äter jag pommes frites eller båtpotatis eller chips trots att jag vet att min mage inte blir glad då.

/Désirée

Wtn3
0

Majskorn och tortilla-bröd (att steka "äggtortilla" eller svepa in tacoingredienser som köttfärs, ost, salsa och grönsaker i vitkålsblad som många LCHF-are gör blir helt enkelt inte samma sak) när jag blir riktigt sugen på tacos. Och någon gång har det väl blivit en pizza/kebab en bakfull söndagmorgon.

[Maine]
0

Är det oplanerat syndande, då tar jag helt enkelt vad som finns i skåpen hemma. Godis, glass, färdigmat, eller snacks.

Planerad synd: Lakritsbilar och/eller kexchoklad.

[WX5]
0

Hehe du är rolig du Maine.

[Maine]
0

#8  Ja, de brukar säga det Flört En lustig prick helt enkelt!

Nämen seriöst, har jag ett pms anfall, då ryker allt som har med sött att göra. Tills jag mår illa. Som tur är så får jag inte i mig så mycket, men ändå. När illamåendet drar över mig, då blir jag sängliggandes i upp till en timme. Var det dumpning det kallades för? Hmm.. är osäker.

Karmatarerskanise
0

#2 Kebab eller hamburgare

[Maine]
0

#10  Max har goda hamburgare..

Karmatarerskanise
0

#11 Tycker dom är sådär, deras supreme går att få ner. Annars blir det en big tasty från McDonalds nån gång om året.
Jag är mer för riktiga gatukökshamburgare Glad

[Maine]
0

#12  Ja, många tycker bäst om Sibylla. Om vi äter på ett gatukök, så är det bara det märket som duger. Jag provar gärna fisk- eller kycklingburgare ibland. Inte så dumt.

Fridaaaa
0

När jag syndar, brukar det oftast bli läsk mitt i veckan :/ Eller kanske utemat om vi är iväg och blir jättehungriga vilket inte heller är bra. Måste bli hårdare mot mig själv! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.