Kost iFokus

Kost

Etiketttankartipsochid-er
Läst 1461 ggr
Lorita
0

Läs storleksmissarna...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

detta har jag också känt länge länk

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Stephanie
0

Jag känner igen det där… Byta storlek fram och tillbaka och mellan olika märken. Tur att man har en medhjälpare - mamma! Skrattande

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Mitralis
0

Jag känner oxå igen det där. Jag har alla storlekar. Allt från S till XL beroende på var jag handlar. Jag är nog egentligen en L, för jag är ganska stadig.

knytt1
0

Väldigt bra inlägg!

Zabbio
0

Köpte ridbyxor.. alla paren utom de jag illa ha passade i strl 42. de jag ville ha var i strl 46.. vaddå skillnad?

(ush.. måste gå ner i vikt i vilket fall)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Oriel
0

Så var det för mig iförrgår när jag skulle köpa byxor på gina tricot. Jag testade ett par byxor i en färg som jag gillade men icke, de passade inte i S eftersom de var för korta  i benen, för pösiga och för stora i midjan. Och då kan ni räkna ut hur M var xD
Men när jag sedan tetsade ett par byxor i en annan färg då passade inte S (av samma orsak som de andra) och M satt perfekt. Konstigt ;o

-' Rebecca Johansson

Branneli
0

Detta råkade jag ut för första gången …när jag tappat 60 kg & skulle kunna köpa en jacka ,i en "vanlig" affär……(ej xlnt/bib/generous) Glad Typ 5 år sen.

Biträdet sa att de nyss minskat på alla storlekar…-För ett par månader  sedan hade vår största storlek passat dej……

DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ blev jag riktigt besviken Gråter

Branneli
0

Har storlekarna minskat ytterligare, menar ni ??Obestämd

Oriel
0

Jag får säga att det är enormt stor skillnad på tjej/kill-kläder :O
Såklart så borde det vara lite skillnad men om man testar en tjejtröja s så finns det ingen lika stor som killtröja, konstigt för det finns väl små killar med xD

-' Rebecca Johansson

[WX5]
0

"Nu är en mer enhetlig märkning i Europa på gång, frågan är då bara vad det är för nya storlekar vi kommer få vänja oss vid. Hela Europa är ju uppdelat i olika storleksmodeller, det är bokstäver eller siffor och dessutom i olika måttsystem.