Vad hittades i maten?
Hahahaha, nejmen gud vad lustigt det såg ut!
Jag har inga bilder eller så, och har egentligen inte varit med om något jätteextremt. Det vanligaste är väl hår i maten (det är det äckligaste som finns för övrigt) men det har även förekommit lösnaglar och liknande.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Det såg ju ja…hahaha har inte ens ord xD haha
//Forgetful
Hera vilken otroligt gullig bild! 
Jag har hittat en del maskar och andra kryp i maten samt en gang pa MC Donalds hittade vi en enorm kackerlacka som lag mellan hamburgaren och brodet.
En otroligt vass plastbit i en Marabou choklad och en gang hittade jag ett skall parti av en ratta i jag kommer inte ihag vad, tror det var nagot godis.
Medarbetare på matlust
Ja justja! En gång så skulle jag ta en korv (jag älskade att äta kalla solbergs godingar när jag var mindre) och när jag tuggade så fick jag fullt av mjukplast i munnen. Hela korven var full av det. Sedan tog jag en ny, och den var lika. Osvosv. Det var lite obehagligt, farligt att svälja om man inte upptäckt. Hrmf.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Urk, kackerlacka i burgaren 
Har själv hittat glasbit, plastbitar och hår.
Jag hittade en tand i Billys micropizza. Skitäckligt så den dagen äter jag inte micropizzor. Det var nog 4 år sedan.
#7 Fyför! Riktigt äckligt! Man undrar ju hur tusan någon kan tappa en tand i produktionen!
Ja det var riktigt vidrigt. Jag hade den liksom i min mun också. Blääää.
#9 Jag spydde precis lite i min egen mun! Hehe skojja bara, men nästan