Tjockast i världen!
Det här kan ju aldrig vara nyttigt! 
Länk till hela artikeln http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13483941.ab
"Den fetaste kvinnan genom tiderna är Carol Yager, som enligt Guinness Rekordbok uppskattas ha vägt 725 kilo som mest. Hon dog av njursvikt 1994.
Susanne Emans första mål är att nå 362 kilo innan året är slut, och sedan fortsätta försöka klå det gamla rekordet.
– Om man tittar på hur jag växer nu så borde jag väga 730 kilo när jag är 41 eller 42.
Gräddmilkshake
För att klara sitt mål har Susanne Eman satt sig själv på en generös kostplan.
Varje dag ser hon till att få i sig 21 000 kcal genom att bland annat äta rostat bröd, tacos och en plåt med brownies. Maten sköljer hon ned med bland annat milkshake gjord på grädde och fyra liter läsk."
Det är helt sjukt och sjuk är precis vad hon kommer att bli (vilket hon på ett sätt redan är)
/Maria
Urk! Och så sitter andra och satsar på viktnedgång ;)
Tja… två veckors kalori-intag per dag borde ju vara.. speciellt..
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Man får göra vad man än vill med sin kropp. Men jag tycker hon är väldigt egoistisk som gör detta med tanke på att hon har barn. Att äta sig så fet som hon ämnar göra kan leda till att hon också dör av njursvikt, och då kommer hon göra så att hennes barn blir moderlösa. Jag förstår mig inte på föräldrar som gör sådana grejer när de faktiskt har barn att tänka på.

Nä fy så…. ehhh… vidrigt. Själv äcklas jag över min "lilla" övervikt och vill gå ner. Allt för att barnen skall få ha en smal och orksam mamma.

Du har så rätt.