Kost iFokus

Kost

Etikettomsajtenochifokus
Läst 1099 ggr
DesK
3

Nya funktioner

Killarna bakom iFokus utvecklar nätverket hela tiden, vilket vi som användare får glädje av. De senaste nya funtionerna är:

Mini-löpsedeln som du hittar under varje tråd

Bra inläggknappen som du hittar under varje inlägg. För varje gång någon klickar där ökar siffran i den grå rutan längst till höger

För att iFokus ska kunna bli så bra som möjligt önskar Niklas att så många som möjligt svarar på hans fråga Glad

/Désirée

Mitralis
4

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En till funktion är "Andra iFokus-sajter" under disskusionsgrupperna till vänster.
Jag gillar hur fältet följer med när man scrollar ner för att sedan stanna upp när man "rotar runt" längre ner i tråden.
Det ser snitsigt ut, eller hur jag ska säga Skrattande

Bra inlägg klickar jag på hela tiden, men jag försöker ändå att skriva en kommentar här och där som förklaring till mitt gillande Glad

DesK
4

Jo den funktionen är också trevlig Glad Bra inlägg är användbart på flera olika sätt Glad

/Désirée

DesK
4

En annan lite äldre ny funktion är att alla kan skapa kluringar Glad

/Désirée

DesK
5

Bra inläggknappen har nu flyttat! Den raden är nu centrerad längst ned, men Bra inläggknappen finns längst till vänster. Glad

/Désirée

DesK
4

Vill bara påminna om Bra inlägg-funktionen, använd den gärna när ni ser något bra här på sajten. Den funkar ungefär som Facebooks gilla-knapp men bara internt inom iFokus.

/Désirée

DesK
2

Nu kan du samla Guldmynt inom iFokus, dessa kommer du framöver att kunna använda till extrafunktioner på iFokus. Glad Vi ska ha lite kul också Skrattande

/Désirée

Mitralis
1
DesK
1

Nu har guldshoppen öppnat du kommer dit genom att gå till din skattkista och klicka å Guldmyntsshoppen under skattkistan Glad

/Désirée

DesK
1

Alex har lagt in en bra beskrivning om hur det fungerar med guldmynten inne på Support Glad

/Désirée