Nervös av Loka reklamen
Jag upplever att det är någonting av dagdrömmar…
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Precis så har vi reagerat hemma också. Pratade om det senast igår
/Maria
Va? Kan Loka ge hallucinationer? Vad är det för ämne i Loka då? Håller med om att det verkar skumt om det är som du säger 
/Désirée
#3 Det är tjejen i reklamen som uppenbarligen får hallucinationer då hon dricker Loka
/Maria

Aha det är en lustigkurre till reklammakare som varit i farten 

/Désirée

Försökte hitta den på Youtube men misslyckades
Hon blir ju uppenbarligen rädd när pilen skjuts i slutet så det verkar vara "dagmardrömmar"
/Maria
Ser inte på tv så jag har missat denna reklam. Skulle vara trevligt om någon kunde hitta den på "tuben"
Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=euu6rOVOosI&feature=related :P
"Vad är det egentligen med hälsokällan i Bergslagen?''… helt klart flugsvamp.. ;)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag håller med Mitralis. Det ser ju ut som om hon får hallunicationer.
Och tack för länken till videon.
De andra är väl inte mycket bättre?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Xt6pcWGZ0mY
#11 Inga problem :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Nu när jag sett filmen ett antal gånger, så uppfattar jag som att flickan får en känsla som tar en form av en fantasi, som ter sig ganska verklig för henne. Det vissas för oss tittare för att vi ska förstå vilken underbar god smak loka har kommit ut med.
Sedan är det ju upp till tittaren att pröva lokas nya smak o själv sätta till sina egna känslor o fantasier. 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Sicken tur att jag alltid köper mineralvatten utan smak!
Haha, tycker det verkar vara mer och mer som marknadsför sig på det viset. Fantas reklam t.ex. (Länk) är ju lite skrämmande den med. 100% naturliga ingridienser? Well, det finns många droger som skulle betraktas som "naturliga" 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Gillar inte Loka reklamen, den ger mig rysningar.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
denna GodMorgon Juice reklamen är väl inte bättre den heller :P
You can't spell Bitchy without Itchy

#18 Ja den är hemsk!