Kost iFokus

Kost

Etiketttankartipsochid-er
Läst 2681 ggr
Mitralis
1

Nervös av Loka reklamen

För mej så är Loka reklamen lite väl skum. Hur kan man sälja ett hälsovatten med reklam för någonting som verkar kunna ge hallucinationer? Obestämd

Kalendula
0

Jag upplever att det är någonting av dagdrömmar…

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Maria
0

Precis så har vi reagerat hemma också. Pratade om det senast igårGlad

/Maria

DesK
0

Va? Kan Loka ge hallucinationer? Vad är det för ämne i Loka då? Håller med om att det verkar skumt om det är som du säger Obestämd

/Désirée

Maria
0

#3 Det är tjejen i reklamen som uppenbarligen får hallucinationer då hon dricker LokaFlört

/Maria

Mitralis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#3 Det är ingenting i vattnet som ska ge hallucinatoner utan det är bara i reklamen som bumbleboo skriver. Fast det kan ju vara dagdrömmar som Kalendula skriver Obestämd. Men så vidare värst hälsosamt känns det i alla fall inte Skrattande

DesK
0

Aha det är en lustigkurre till reklammakare som varit i farten FlörtTyst

/Désirée

Mitralis
0

#6 Precis Glad

Maria
0

Försökte hitta den på Youtube men misslyckadesRynkar på näsan

Hon blir ju uppenbarligen rädd när pilen skjuts i slutet så det verkar vara "dagmardrömmar"Skrattande

/Maria

[WX5]
0

Ser inte på tv så jag har missat denna reklam. Skulle vara trevligt om någon kunde hitta den på "tuben"

Zabbio
0

Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=euu6rOVOosI&feature=related :P

"Vad är det egentligen med hälsokällan i Bergslagen?''… helt klart flugsvamp.. ;)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[WX5]
0

Jag håller med Mitralis. Det ser ju ut som om hon får hallunicationer.

Och tack för länken till videon.

Zabbio
0

De andra är väl inte mycket bättre?

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Xt6pcWGZ0mY

#11 Inga problem :P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Kalendula
0

Nu när jag sett filmen ett antal gånger, så uppfattar jag som att flickan får en känsla som tar en form av en fantasi, som ter sig ganska verklig för henne. Det vissas för oss tittare för att vi ska förstå vilken underbar god smak loka har kommit ut med.

Sedan är det ju upp till tittaren att pröva lokas nya smak o själv sätta till sina egna känslor o fantasier. Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Asta]
0

Sicken tur att jag alltid köper mineralvatten utan smak!

Lamina
0

Haha, tycker det verkar vara mer och mer som marknadsför sig på det viset. Fantas reklam t.ex. (Länk) är ju lite skrämmande den med. 100% naturliga ingridienser? Well, det finns många droger som skulle betraktas som "naturliga" Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Karmatarerskanise
0

Gillar inte Loka reklamen, den ger mig rysningar.

Itchy
0

denna GodMorgon Juice reklamen är väl inte bättre den heller :P

You can't spell Bitchy without Itchy

Mitralis
0

Nu har marabou hakat på trenden med konstig reklam. I den som jag sett så tittar två killar på choklad i ett mikroskop och då ser dom en cowboy som bär på en häst Obestämd

Karmatarerskanise
0

#18 Ja den är hemsk!