Kost iFokus

Kost

Etikettalternativmedicin
Läst 1470 ggr
Mitralis
2011-12-27 13:17
0

2011 för dej?

Vad har tar du med dej av Kost och matåret 2011?

Har du påbörjat eller avslutat någon diet eller lisstilskost?

Har du smakat någonting som du aldrig smakat förut?

Minns du något matlarm från i år?

Mitralis
2011-12-27 13:22
0

Jag har inte påbörjat eller avslutat någon diet utan jag äter det jag känner för.

Jag har för första gången provat Mexican fried ice cream Skrattande
Det var inte så tokigt, men det blev lite mycket skal så jag lämnade lite på slutet.
http://www.google.se/search?tbm=isch&hl=sv&source=hp&biw=1280&bih=709&q=mexican+fried+ice+cream&gbv=2&oq=mexican+fried&aq=0L&aqi=g-L7&aql=&gs_sm=c&gs_upl=833l5674l0l7619l13l13l0l1l1l0l222l1978l2.7.3l12l0

Matlarmen glömmer man fort, men jag kommer ihåg förra veckans matlarm om Semper barnmat i alla fall.

Namiko
2011-12-27 14:22
1

Jag har under den här månaden gått från en vanlig vegankost till att jobba mig mot en rå vegansk lågfetts-kost som innebär att man äter nästan enbart färsk frukt och lite grönsaker. Så jag ska försöka få ekonomin att gå ihop så att jag kan hålla mig till det.

Jag har inget minne av att ha ätit något nytt under året och inte heller några matlarm, det senare beror nog mest på att jag inte är intresserad av nyheterna i någon form.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Aquelegia]
2011-12-29 19:18
1

Äter dagligen, frukt och grönt (råa) igen. Släppte helt på mina matvanor senaste året men fått upp farten igen. Utesluter mejeri och glutenprodukter då jag i hela mitt liv haft oförklarliga inflammationer i kroppen. Som nu släpptGlad

Åt för första gången kalvkött för 2 veckor sedan, har annars testat sjögrässushi, habanero, Majspasta, mandelmjölk med mera. Jag testar alltid nya grejer så fort jag har råd och möjlighetTungan ute

Matlarm SMÖBRIST haha, annars lär jag ju minnas det som var på nyheterna idag att det är brist på skaldjur i nyår. Tur jag som inte tänkt mig skaldjur i år!