Har aldrig testat dem.
Var beroende av dom en period. Himla goda och trodde dom var nyttiga också. Tydligen är dom inte så nyttiga som man tror kan tro. Innehåller tydligen en del socker
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Goda :P Innehåller ju vitaminen men som vanligt är jag skeptisk till tillsatta vitaminer - syntetiska? I varje fall tagna ur sitt sammanhang.
Sn innehåller den antingen socker (vilket iaf är hyfsat naturligt) eller sötningmedel - vilket jag verkligen inte gillar.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Konserveringsmedel innehåller de ju också.
Vill man dricka den som ett substitut för Cola så är det jättebra. Men vill man dricka den i tron att den är jättenyttigt så är det dumt för det är den inte. Vill man dricka den för vitaminernas skull så är det bättre att ta en mutivitamintablett för det innehåller mer och är dessutom billigare.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Smakar helt okej, brukar köpa "care" när jag är illamående bara för att få i mig vätska. Men de är rätt dyra faktiskt och dricker dem inte för vitaminernas skull utan som sagt, smaken.
Med vänliga hälsningar
Chess
Skit. Smakar ganska illa, innehåller mycket socker och konserveringsmedel. Visst, lite vitaminer har de men kan inte låta bli att tänka USA där de har sega råttor med tillsatt kalcium eller c-vitamim och liknande. Man luras att det är nyttigt bara för ordet "vitamin" står på etiketten.
#6 På CG har jag sett vitamintillskott för barn i form av såna där vingummibjörnar :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.