Kost iFokus

Kost

Etikettandraaspekterpåhälsa
Läst 1359 ggr
Lorita
2007-05-25 10:48
0

Varför?

Jag har varit förkyld, eftersom jag har reumatism så blir jag alltid sjuk lite längre så nu efter två veckor så känner jag mig bra igen. Så nu är det dags att börja träna igen, jag har bara gjort två veckor uppehåll så varför känns det så, trögt att komma igång, jag har bokat ett spinning pass i eftermiddag och det känns som om de var år sen jag tränade…………. Få se hur lång tid det tar innan det blir rutin igen.

Jag vet ju att jag mår så mycket bättre av att träna och att det är träningen som gör att jag inte behöver äta mediciner och kan jobba. Rent lågiskt så bör jag ju inte alls vara, lat och känna motstånd. Men det är där i alla fall, hur känner ni efter kortare uppehåll?

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

MarieK
2007-05-25 15:05
0

Jag känner precis som du, det är svårt att komma igång efter ett uppehåll. Just nu har jag skadat min vadmuskel och kan/får inte träna på ett bra tag. Just nu känner jag mig arg av den orsaken men jag vet att utan träning en för lång tid latar jag till mig och får ett motstånd. MEN det räcker med att bekämpa motståndet och tvinga sig iväg för jag vet att det känns så skönt när jag väl är där.
Så Lorita, bit ihop och ge dig iväg på spinningen, du mår ju så mycket bättre då! ;)

Lorita
2007-05-25 17:12
0

Tid är bokad kl 17 så jag måste dit hur trögt det än är Flört det kostar 60:- att skolka och det är jag för snål för Hemlis

Lorita
2007-05-25 21:49
0

Tänk vad man glömmer, när musiken startade så satte känslan in och nu mår jag så (censur) bra. Nästa träning är på tisdag, hur ska jag stå ut och vänta så länge på nästa kick Skrattande

MarieK
2007-05-27 15:59
0

Åh, så skönt att få säga.. Vad var det jag sa!! Oskyldig

Jag längtar fortfarande tills jag får börja träna igen och jag hoppas verkligen att det inte dröjer för länge.