Kost iFokus

Kost

Etikettfikarummet
Läst 1603 ggr
[Mairah]
0

Fredagen den 13:e

Är du skrockfull och tycker att denna dag är en riktig otursdag?? Foten i munnen

Fridaaaa
0

Än så länge har den inte varit otursam :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zabbio
0

Nej jag är inte skrockfull.. men erkänner att jag blev rädd när jag var på väg hem till en kompis och järnvägsövergången höll på att spärras av, ambulans och polis osv pga en olycka. Speciellt som den ligger nära kompisen och jag såg något som helt klart kunde vara hennes jacka bredvid olycksplatsen.. Naturligtvis svarade hon inte i telefonen (kom inte fram).. så det var några hemska minuter! (bör kanske inte säga det men det är väl ganska känt - hon har gått på spåren tidigare med..)

Men det var som tur var inte hon. Eller tur och tur.. jag vet ju inte vem det var och för dess anhöriga var det naturligtvis  väldansotur och hemskt.. men skillnaden mellan ''min bästa vän är överkörd av tåget'' och ''nån okänd människa är överkörd av tåget'' är trots allt ganska stor..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[Mairah]
0

# 2 Usch ja. Kan vara nog så jobbigt att upppleva en tragisk olycka på nära håll, även om man inte känner den som råkat ut för den. Gråter Tur att det inte var din kompis i a f!

Zabbio
0

Ja, det är jag väldigt tacksam över.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.