Mairah är tillbaka = )
Hej på er alla kostisar! 😃
Tänkte bara rapportera att jag är tillbaka på iFokus igen. Trodde man skulle kunna hålla sig härifrån, men se det gick inte alls det! Så efter en tids frånvaro här tänkte jag nu kika in och lämna en hälsning till er.
Så måste jag också berätta att jag fått ordning på min otroligt jobbiga ibs-mage som en del av er vet att jag hade förut. Jag har nu börjat äta enligt min blodgrupp och detta är bland det bästa jag gjort i hela mitt liv, kan jag tala om. Jag känner mig mycket piggare och lättare i kroppen. Magen och kroppen får bara mat som den kan hantera nu, och det hjälper faktiskt. Tro´t eller ej 😃
Är jätteglad att ha hittat en utväg som hjälpt mig för tänk vad livet kan bli jobbigt när magen är i obalans. Men det finns ju hjälp att få, bara man hittat rätt i matdjungeln därute. Och detta med att äta för sin blodgrupp har då hjälpt mig enormt!
Hoppas allt är bra med er alla härinne.
Kram Mairah2
Mairah, välkommen tillbaka 🌺 Kul att du hittat ett sätt att äta som passar dig 🙂
/Désirée
Tack DesK! Roligt att va tillbaks. 🙂
He och välkommen tillbaka! :D Skönt att du hittat något som passar och hjälper! Jag mår också bra på blodgruppsmat :)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Tack Ida! 🙂Ja det känns verkligen skönt att ha hittat en variant som hjälper en tillrätta.
Jag mår likaledes oförskämt bra på gaps :) tål numera allt och funderar på att göra en juice-kur.. Nu när jag har energin och magen :)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade