Tjôt måndag 3 mars
Har ni några planer idag? Bara snacka lite skit om allt och ingenting? Berätta, dela mes er, visa kort kanske?
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Jag ska snart släcka och sova. Har haft gruvlig värk, som jag hoppas kunna sova bort lite av. Måndagen ska ägnas åt div telefonsamtal, sjukanmälningar på prylar, bla knepigt abonnemang och trasig iPad, samt ombokningar. Har även en pln om knäckebrödsvak, juice, surkål och lite bloggande.. Vi får väl se, vi får väl se! 😘
//Ida
Tjafsa här i backspegeln kan jag väl säga att jag fick gjort det mesta av det viktiga. Men pga värk och tjafs hanns inte allt med, som att starta surkål, baka etc. Men känner mig mycket nöjd i alla fall. Jag fick fixat paddan, och låst upp 4s-iPhonen så den går att sälja lite enklare. Jag fick komma ut och kolla lite på folk. Då var det med andra ord lite hemmapyssel kvar, samt ett operatörssamtal om konstiga telefonnummer.
//Ida

Oj…. har varit nedstämd av för mycket allt (typ). Ibland går allt lixom bara emot och baklänges !
Förnedringskassan meddelade att jag inte skulle få nån peng pga att AF inte meddelat rätt beslut (eller gjort fel helt enkelt).
Får pengen i morgon (6:e) som skulle varit till att betala räkningarna förra månaden…. sånt är jobbigt men noll marginaler… sova-Nej äta-Nej ändå ska man till det förbannade barndagiset och göra nån slags jobb som andra tjänar på känns det som. Montera 12000 vattenlås i veckan…
Trött !
Medarbeterare på Kost
Men vännen min! ❤️ fy vad jobbigt! Skickar styrkekramar och hoppas att du får sova något! Har så ont i kroppen för närvarande att jag snart inte håller mig upprätt. Var hos osteoparen idag och blev manglad.
//Ida