Kost iFokus

Kost

Etikettfikarummet
Läst 1276 ggr
Anterrabae
1

Söndag 9/3

Vilken fantastisk dag det varit! I alla fall här, med sol och 12-13 grader Vi tog en tur till den lokala ridklubben och kollade läget. Har en dotterson inget hellre vill än gå i ridskola, och som kontrast tull det, en man som är allergisk mot både hö och häst 😖 så vi får se hur det blir med allt sånt. Men tittade gjorde vi. Och klappade en häst som heter Ester. Nu ikväll ska jag planera packningen inför skånereaan som äger rum i morgon. Skön dag! Men det känns som jag har mer än nog att göra. Hur har helgen och veckan varit vänner?

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Fridaaaa
1

Helgen har varit toppen. 
Strålande vårdagar, fått en del gjort hemma, förkylningen har släppt nästan helt och känner mig utvilad.

Var i stan idag och miljötränade hunden gick kanonbra. 
Fått lite gjort ute men är mycket som ska röjas och fixas där, men får bli lite längre fram.

Jag hoppas på en toppenvecka. Bara två skoldagar plus par-arbete. Känns skönt. Skulle bli bra väder hela veckan och då vill man ju passa på att vara ute 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

mogfarm
1

I dag har jag njutit av solen i trädgården bland annat. Just nu har jag en liten lucka på jobbet och telefonen har åkt fram som vanligt.