Bibbelbubbel
Bu börjar tisdagen närma sig sitt slut denna vecka. Vad har ni för er i veckan?
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Hade en trött-tom-måndag, och fullt-ös-tisdag. Maken kom hem från jobbet med dottern, åt var ute lite och lade sig, misstänker jag, för natten redan före 17 *s* Nu är dottern lagd, djuren sover och bara jag är vaken. Det verkar till och med som mina vänner online också gjort kväll :) det känns som alla är trötta. Man kanske ska lägga sig, och lyssna på en bok och sova tidigt.
//Ida
arbete arbete arbete…. drunknar i arbete och jag älskar det.
Kämpar samtidigt med att försöka bryta mitt slavande under sockret, lyckades dock att stå emot i affären idag, köpte bananer istället för snask.
Jag har ett mångårigt missbruk av mat och socker som sitter så inrotat i mitt sinne så det är helt sjukt svårt att bryta det. Men skam den som ger sig.
be inte om hjälp om du inte vill ha den
Åh, det där sockermonstret alltså! 😖 jag håller helt med.. Det är vedervärdigt svårt att bryta dig loss.
//Ida
Solen skiner. Jag vaknade före sju i morse, pigg och färdigsoven.. Var ute med hunden före 10 :) det händer typ aldrig.. Nackdel, nu är jag trött frusen och stel.. Lite slut och illamående. Kanske mår jag bättre efter ett bad?
//Ida
Ett bad hade varit skönt, tror det blir ett sådant för mig också när tvätten är klar.
be inte om hjälp om du inte vill ha den

Färdigsoven…
Finns sånt ???
Medarbeterare på Kost
Ett bad hjälper mot mycket! 🙂
#6 Klart att det finns, nu är jag färdigsoven sen en bra stund och njuter av den underbara solen och härliga frukosten 😃
/Désirée
#6 ja tydligen. Har nästan aldrig upplevt det innan, så det blev som en mindre chock ;) men idag är jag nog tillbaka till mitt vanliga tröttläge. :P Men vem vet jag kanske kvicknar till efter lite kaffe. Solen skiner, fåglarna kvittrar.. Och det är snart helg! Inte för att det påverkar mig jättemycket. Men det känns nog ändå skönt på något vis.
//Ida
Kolla vad dotter och make kom hem med från affären igår! :)
//Ida